فرماندار اردکان با اشاره به مباحث صنعتی و اجتماعی شهرستان تاکید کرد: براساس عهدی که با مردم بسته بودیم از تمام صنایع و معادن خواسته شده است تا لیست تعهدات اجتماعی خود را به فرمانداری اعلام کنند.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ 04 January 2023

حسین سبزواری در نشستی با مدیرعامل شرکت معدنی صنعتی چادرملو افزود : مصمم و مُصریم تا در خصوص تعهدات اجتماعی شفاف سازی صورت گرفته و اطلاعات اقدامات انجام شده در اختیار شهروندان قرار گیرد.

سبزواری مسؤلیت اجتماعی را متوجه تمام ارکان جامعه دانست و افزود: از آنجا که تمامی شهروندان از منابع و امکانات موجود در جامعه استفاده می‌کنند ملزم به ایفای تعهدات و مسئولیت‌هایی در قبال فضای زندگی خود هستند و هر فردی به نسبت بهره‌مندی از امکانات باید مسئولیت‌های خود را ادا کند.
او با اشاره به‌اینکه امروز صنایع و بویژه مجموعه چادرملو بیشترین بهره‌مندی از منابع و استعدادهای طبیعت را در این شهرستان دارد پس شایسته است که بیشترین خدمات را به جامعه داشته باشد.

سبزواری در ادامه با اشاره به منشور حکمرانی مولا علی (ع) به مالک اشتر نخعی استاندار مصر در نامه ۵۳ نهج البلاغه در توصیف سیمای بازرگانان، تولیدکنندگان و صنعت‌گران افزود:
حضرت علاوه بر ادای حقوق و تکالیف این قشر که شامل مالیات و خراج می‌گردد به موضوع دیگری بنام نیکوکاری اشاره می‌فرماید و به جناب مالک اشتر می‌فرماید که سفارش مرا به بازرگانان و صاحبان صنایع بپذیر و آنان را به نیکوکاری سفارش کن
او ادامه داد: با توجه به مساله فوق، امروز از جامعه صنعت نگاه نیکوکارانه را انتظار داریم و به این نگرش توصیه می‌کنیم.

فرماندار اردکان نیز با توجه به ضرورت توسعه متوازن و عادلانه شهرستان، از ورود جدی فرمانداری بعنوان محور در جذب و اجرای تعهدات و تکالیف اجتماعی خبر داد و گفت باید در پایان هر سال به مردم گزارش تعهدات جذب شده و محل‌های مصرف آن داده شود‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار