مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت درگذشت همکار پیشکسوت مخابرات منطقه یزد که پدر دو شهید گرامی و زنده یاد دوران هشت سال دفاع مقدس بود، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۸۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴ 08 January 2023

سلطانی در این پیام ضمن تسلیت به تمام کارکنان به ویژه همکاران و پیشکسوتان مخابرات منطقه یزد آورده است: فوت حاج غلامحسین شیرسلیمیان که پدر شهیدان احمد و علی اصغر شیرسلیمیان از شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی بود، را به محضر خانواده گرامی ایشان، تمام کارکنان و پیشکسوتان شرکت مخابرات ایران و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شرکت تسلیت عرض می کنم.

سلطانی در این پیام برای مرحوم حاج غلامحسین شیرسلیمیان که علاوه بر تقدیم دو فرزند شهید ، عمری را در راه خدمت به مردم در مخابرات منطقه یزد سپری کرده و به افتخار بازنشستگی نائل آمده بود، رحمت واسعه الهی و همجواری با شهدا به ویژه دو فرزند عزیزشان و برای بازماندگان این خانواده معظم، صبر جزیل و رحمت الهی مسئلت کرد.

گفتنی است “شهید احمد شیرسلیمیان” در دی‌ماه ۱۳۶۵ در کنار اروند رود به شهادت رسید و کم‌تر از هشت ماه پس از شهادت وی، برادر دیگر ، “علی اصغر شیرسلیمیان” در جبهه‌ی فاو به مقام شامخ شهادت نایل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار