مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از برگزاری پویش مهربانی با شعار “زندان جای مادران نیست” به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) و همزمان با سفر پر برکت ریاست محترم جمهور به استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳ 08 January 2023

سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از اجرای پویش مهربانی با شعار “زندان جای مادران نیست” ویژه آزادی زنان زندانی غیربزهکار و غیر عمد به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) و سفر ریاست محترم جمهور به استان یزد خبر داد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: زندانی شدن یک فرد آسیب های اجتماعی بسیاری را به دنبال دارد اما زند‌ان برای زنان و ماد‌رانی که مرتکب جرائم غیرعمد شد‌ه‌اند، تبعات منفی بسیار بیشتری د‌ارد زیرا زن و د‌وری زن از کانون خانواد‌ه به خصوص اینکه این د‌وری با زند‌انی شد‌ن وی اتفاق بیفتد،آثار و تبعات منفی فراوانی روی خانواد‌ه و فرزند‌ان د‌ارد که این موضوع همت خیرین و نیکوکاران را جهت آزادی این گونه محکومین می‌طلبد.

وی در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۱۲۵ زندانی جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد گردیدند که از این تعداد ۱۴ زندانی زن بودند که با تلاش ستاد دیه استان و همت نیکوکاران دارالعباده از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند و در تلاشیم تا همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری به استان یزد، با اجرای این پویش زمینه آزادی زنان زندانی در بند را فراهم آوریم.

عظیمی درباره راه‌های ارتباطی برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد گفت: خیران می‌توانند با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان یزد یا تماس با واحد روابط عمومی و مسئول جذب کمک های خیرین این نمایندگی به شماره ۳۶۲۹۸۲۰۰ ارتباط برقرار نموده و یا مبالغ خود را به حساب ستاد دیه استان با شماره کارت (۶۶۶۸ ۶۶۶۶ ۷۲۷۰ ۵۰۴۱ ) واریز نمایند .

انتهای پیام //

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار