وزیر ورزش و جوانان در بهاباد:
وزیر ورزش و جوانان گفت: سفرهای استانی و حضور در بین مردم می‌تواند زمینه رفع بهتر و بیشتر مشکلات را فراهم آورد و دولت مصمم به حل مشکلات مردم است.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 15 January 2023

«سید حمید سجادی» در نشست شورای اداری شهرستان بهاباد اظهار کرد: در رویکرد جدید رئیس‌جمهوری پیگیری مصوبات سفرهای استانی در دستور کار است؛ اینکه مصوبات تا چه حد تأمین اعتبار شده و چند درصد پیشرفت کار را شاهد بوده‌ایم.

وی با شنیدن مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه ورزش و جوانان در شهرستان بهاباد، تصریح کرد: آمده‌ایم که صحبت‌ها و درد دل ورزشکاران و جوانان را بشنویم، ببینیم و در نهایت با بررسی و چاره‌اندیشی برای آن، مشکلات موجود بر سر راه حوزه ورزش و جوانان بهاباد را رفع کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا مشکلات مردم در دورافتاده‌ترین نقطه کشور رفع شود، افزود: گزارش سفر به‌صورت تفصیلی به رئیس‌جمهور انعکاس داده خواهد شد. شنیدن حرف مردم از نزدیک و لمس مشکلات آن‌ها در رویکرد رئیس‌جمهور است.

سجادی با اشاره به اینکه میدانیم سفرهای استانی هزینه‌های هنگفتی را بر دولت متحمل می‌کند، ادامه داد: با توجه به هموارتر شدن حل مشکلات مردم با شنیدن و دیدن آن‌ها از نزدیک و تأکید رئیس‌جمهور بر ارتباط‌گیری با مردم به استان‌ها می‌آییم؛ این حضور می‌تواند زمینه رفع بهتر و بیشتر مشکلات را برطرف کند؛ البته برای کاهش هزینه سفرهای استانی هم تلاش می‌کنیم.

وی بیان کرد: قول می دهم همانند سایر نامه‌هایی که هر روز به او ارسال می‌شود و یا در سفرها به دستش می‌رسد، با دقت نامه‌های مردم بهاباد را مطالعه کرده و پیگیر درخواست آن‌ها باشد.

سجادی با بیان اینکه رویکرد آیت‌الله رئیسی حضور مسئولان در میان مردم و شنیدن مشکلات از دهان مردم و دیدن این مشکلات است، افزود: این حضور می‌تواند زمینه رفع بهتر و بیشتر مشکلات را برطرف کند.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۵۰ شهر و شهرستان را در مدت این دولت بازدید کرده است، گفت: در تمام این شهرها سعی کردیم که مشکلات را به صورت دقیق بررسی کرده و نسبت به رفع آن تلاش کنیم.

بازدید از محور باند دوم بهاباد به بافق ، بازدید از روند پیشرفت محور بهاباد دربند نایبند ، دیداربا هیات های ورزشی دوچرخه سواری ، والیبال وکشتی شهرستان شرکت در جلسه شورای اداری وغبارروبی گلزارشهدا ومشکلات مردم شهرستان ازبرنامه سفر یک روزه وزیرورزش و جوانان به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان بهاباد بود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار