نماینده یزد و رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اعلام کرد: به دستور قاطع وزیر، قطارهای پردیس حذف شده از مسیر یزد – تهران مجدداً به این مسیر بازمی‌گردد.
کد خبر: ۱۰۸۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸ 17 January 2023

«محمد صالح جوکار» با اشاره به حل مشکل قطارهای پردیس یزد – تهران، گفت: قطارهای پردیس مسیر یزد – تهران و بالعکس مدت دو سال است که توسط شرکت رجا به دلیل بازسازی، حذف شده و مسافران به ویژه دانشجویان را برای انجام سفر دچار سردرگمی و مشکل کرده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر اظهار کرد: مکاتبات و جلسات متعددی برای راه‌اندازی این قطارها صورت گرفته و از آنجا که ارزش این قطارها هزاران میلیارد تومان بوده ولی در حال مستهلک شدن هستند، تنها با تخصیص مبلغ ناچیزی می‌توان آنها را به خطوط ریلی برگرداند.

وی با اشاره به مکاتبات صورت گرفته با وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در این خصوص و پاسخ وزیر، گفت: برای رفع این مشکل نامه‌نگاری صورت گرفت و در نهایت وزیر محترم، دستور قاطعی برای راه اندازی مجدد این قطارها به مدیر عامل شرکت رجا صادر کرد.

جوکار ادامه داد: وزیر خطاب به مدیرعامل شرکت رجا دستوری صادر کرده تا با سفر به یزد در اسرع وقت موضوع را مورد بررسی قرار داده و به هر شکلی که شده قطار پردیس یزد به تهران راه اندازی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار