رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزداز راه اندازی خوابگاه خواهران برای رانندگان بانو در این پایانه در آستانه نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ 16 March 2023

مهدی فعالی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد  با بیان این‌که تامین رفاه حال رانندگان و مسافران از اقدامات اساسی پایانه غدیر است اظهار کرد: سوئیتی برای رانندگان خواهر ایجاد شده تا شب‌ها در آن اسکان داده شوند.

وی همچنین  ایجاد اتاق مادر و کودک برای امنیت و راحتی مسافران را از دیگر اقدامات انجام شده در پایانه غدیر عنوان کرد و افزود: اصلاح و احیاء فضای سبز پایانه در اولویت این نهاد است، همچنین گل کاری و چیدمان سفره هفت سین از دیگر برنامه های پایانه می‌باشد که سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری عهده دار انجام آن است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با بیان اینکه رنگ آمیزی ساختمان و وسایل مجموعه پایانه غدیر برای زیباسازی و شادی آفرینی مسافران در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: اصلاح هندسی ورودی ترمینال از دیگر کارهای زیباسازی برای شهروندان یزدی است.

فعالی با بیان اینکه گل میخ ها نیز برای ایمنی، زیبایی و جداسازی لاین‌های اتوبوس در پایانه در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: تجهیز و ساماندهی سیستم های گرمایشی و سرمایشی از اقدامات رفاهی پایانه برای شهروندان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار