مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد از آغاز توزیع میوه شب به میزان ۶۵۰ تن از امروز پنجشنبه در ۱۲۰ مرکز عرضه در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷ 16 March 2023

"حسین دشتی" افزود: عرضه سیب و پرتقال تنظیم بازار به نرخ مصوب در ۷۰ مرکز عرضه در شهر یزد و ۵۰ مرکز در شهرستان های استان توزیع می شود.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه پنجمین نشست کمیته راهبردی میوه استان ، پرتقال ها در سبدهای ۵ تا ۱۰ کیلویی به نرخ مصوب؛ پرتقال والنسیا هر کیلوگرم ۱۹۰ هزار ریال، پرتقال تامسون هر کیلوگرم ۱۸۰ هزار ریال و سیب زرد هم در سبدها ۶.۵ کیلویی ،هرکیلوگرم ۲۸۰ هزار ریال در دسترس عموم مردم استان قرار می گیرد.

دشتی با بیان اینکه توزیع میوه شب عید تا پنجم فروردین ماه ادامه دارد ادامه داد: ۶۵۰ تن پرتقال و سیب مرغوب شامل ٢٠٠ تن سیب اشنویه ارومیه ، ٢٥٠ تن پرتقال والنسیا جیرفت و ٢٠٠ تن پرتقال تامسون شمال برای توزیع با نرخ مصوب در ایام عید نوروز سال ۱۴۰۲ تامین و به طور کامل به استان حمل و در سه سردخانه استان ذخیره سازی شده است .

مدیرسازمان تعاون روستایی استان یزد اضافه کرد: میوه های یاد شده در مراکز عرضه مستقیم شهرداری و مباشرین، شرکت‌های تعاونی روستایی، فروشگاه‌های تعاونی مصرف کارمندی و کارگری و میوه فروشان معرفی شده از سوی صنف میوه و تره بار استان، معین شده با نصب بنری مشخص در محل عرضه تحت نظارت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و سازمان جهاد کشاورزی پخش می شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر مراکز عرضه مستقیم در شهرستان یزد با هدف رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان به میوه تنظیم بازار در راستای ارائه خدمات الکترونیکی بخشی از میوه تنظیم بازار به صورت مجازی و الکترونیکی از درگاه پلتفرم‌های فروش آنلاین ثبت سفارش و درب منزل تحویل متقاضیان می‌شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزدخاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۲۴ واحد نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و ۳۱۲۷ واحد بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان به صورت شبانه روزی پاسخگوی شکایات مردم در خصوص قیمت و کیفیت میوه تنظیم بازار عرضه شده می‌باشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار