زیباترین سفره‌های هفت‌سین در پنجمین جشنواره ای که به همین مناسبت جمعه شب در محل پارک آزادگان یزد برپا شد مورد ارزیابی داوران و رای گیری مردم قرار گرفتند و برترین‌ها معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ 18 March 2023

رییس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در این مراسم با اشاره به اهمیت تلاش عمومی برای نشاط مردمی به ویژه در روزهای منتهی به بهار طبیعت افزود:‌ این جشنواره به منظور تقویت نشاط عمومی برگزار شد.

"احمد عظیمی‌فر" اظهار کرد:‌ این جشنواره با مشارکت خانواده‌های یزدی از ۱۳ تا ۲۳ اسفندماه با اعلام فراخوان عمومی آغاز و به نمایش عمومی گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه در این دوره جشنواره ۳۵ هنرمند ثبت‌نام کردند که در نهایت بعد از داوری اولیه ۲۲ اثر موفق به شرکت در بخش نمایش میدانی شدند، گفت:‌ ایده‌های خلاقانه و جدید مورد حمایت قرار می‌گیرند.

رییس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تصریح کرد:‌ توجه به نمادهای بومی یزد، حفظ شأن و جایگاه قرآن در سفره هفت سین، تناسب اسم گروه با چیدمان سفره هفت سین، همخوانی آن با موضوع «یزد شهر زندگی و بندگی» از جمله محورهای تعیین شده برای شرکت کنندگان در جشنواره زیباترین سفره هفت سین یزد بوده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ آثار رسیده توسط پنج استاد دانشگاه در رشته‌های گرافیک، طراحی، معماری و اساتید برتر تجربی، ارزیابی و بهترین ها معرفی شدند.

عظیمی فر خاطرنشان کرد:‌ طبق هماهنگی های انجام شده سه سفره هفت سین به عنوان سفره های اول تا سوم با رأی داوران ،سه سفره هفت سین با عنوان شایسته تقدیر و یک سفره هفت سین نیز با رأی مردمی به عنوان زیباترین سفره‌ هفت سین این دوره از جشنواره معرفی شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار