هشتمین دوره مسابقات فوتسال کارگران استان یزد شامگاه (جمعه) در سالن ورزشی مجموعه کارگران به پایان رسید و تیم باشگاه یزدباف به مقام قهرمانی رسید.
کد خبر: ۱۰۹۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱ 18 March 2023

در این مسابقات که از بهمن‌ماه امسال با حضور ۱۲ تیم در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران یزد به صورت دوره‌ای آغاز شده بود روز جمعه با حضور جمعی از مسئولان و ورزشکاران با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

در روز پایانی این دوره از مسابقات که با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد، رییس هیات فوتبال استان، مدیران و مسئولان شرکت‌های یزدباف و فولاد یزد و برخی دیگر از مسئولان برگزار شد ابتدا در دیدار رده‌بندی ۲ تیم کاغذکار کسری و معدن چادرملو به مصاف هم رفتند.

در این دیدار پر گل و دیدنی تیم معدن چادرملو با نتیجه پنج بر چهار رقیب سرسخت خود کاغذکار کسری را از پیش رو برداشت و بر سکوی سوم این رقابت‌ها ایستاد، تیم کاغذ کسری که برای نخستین بار در این مسابقات حضور پیدا کرده بود عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و با قبول شکست در دیدار رده بندی نتوانست شگفتی را تکمیل کند و در اولین حضورش به مقام چهارمی بسنده کرد.

همچنین در ادامه دیدار نهایی میان تیم‌های فولاد یزد و یزدباف برگزار شد و همانطور که پیش بینی شده بود دیدار بسیار جذاب و نزدیک دنبال شد و حضور تماشاگران دو تیم حال و هوای خاصی به سالن داد.

در این دیدار ابتدا تیم فولاد در همان ابتدای بازی گل اول را به ثمر رساند ولی یک دقیقه بعد این گل را فولادی‌ها جواب دادند، در ادامه یزدبافی‌ها سه بار دیگر توپ را به قفس توری فولاد یزد دوختند و دو بار دیگر نیز دروازه خود را باز شده دیدند و این دیدار جذاب که با حواشی کمی همراه بود با نتیجه چهار بر سه به سود یزدباف به پایان رسید.

بنابراین تیم یزدباف با شکست رقیب خود به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات معرفی شد و تیم فولاد یزد که بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت نیز بر سکوی دومی این رقابت‌ها تکیه زد.

در مراسم اختتامیه از سید امیر رضوی، سیدرضا حسینی و سید حسن حسینی از پیشکسوتان فوتبال کارگران استان یزد تجلیل شد و در ادامه تیم‌های برتر حکم، مدال و کاپ مسابقات را از دست مسئولان استان دریافت کردند.

این دوره از مسابقات با همکاری هیات ورزش کارگری، انجمن فوتبال کارگران و مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان یزد برگزار شد.

استان یزد دارای ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده در ۷۰ هیات ورزشی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار