طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد در ۱۲ حوزه خدماتی که از نیمه اسفند ماه در سراسر کشور آغاز شده تا نیمه فروردین سال آتی ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۹۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ 18 March 2023

سرپرست دفترنظارت براجرای استاندارد معیار مصرف انرژی و محیط زیست سازمان ملی استاندارد ایران در جریان بررسی نحوه اجرای این طرح در استان یزد اظهار داشت: این طرح پایش در حوزه‌های ۱۲ گانه خدمات فرودگاه‌ی، ایستگاه‌های قطار، پایانه‌های مسافربری، شیرینی فروشی‌ها، خشکبار و آجیل فروشی ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، خدمات مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، خدمات قالیشوئی، هتل آپارتمان ها و زائرسراها از سوی سازمان ملی استاندارد در سراسر کشور در حال اجرا است.

سجاد گازر در این خصوص یادآور شد: با توجه به جایگاه نظارتی اداره کل استاندارد در استیفای حقوق عامه مردم و تاکید رییس جمهور مبنی بر نظارت دائمی بر حوزه خدمات و بازار خصوصا در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان، این طرح از ۱۵ اسفند ماه سال جاری شروع شده و تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲ ادامه دارد.

وی ادامه داد: سازمان استاندارد در حال گذر ازسیاست ها و فرآینده های سنتی و اجرای راهبردهای تحولی است، که در رویکرد جدید استانداردسازی خدمات اهمیت ویژه دارد و بر خدمات پس از فروش لوازم خانگی و خودرو بسیار مورد تاکید است.

گازر گفت: طرح "عیدانه" چک لیست های سازمان ملی استاندارد ایران از نگاه ایمنی، سلامت، امنیت و کیفیت کالاها و خدماتی که در سطح کشوربه مردم ارائه می شود را مورد پایش قرار می دهد.

استان یزد یبا حدود یک میلیون و دویست هزار نفر جمعیت از استان های مهم صنعتی کشور محسوب می شود و جایگاه ویزه ای در تولید محصولات دارای استاندارد دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار