رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد:
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: عدالت‌محوری از اولویت‌های اصلی در چینش المان‌های نوروزی سطح شهر است؛ سازمان شهرداری در نظر دارد حداقل در یک یا دو نقطه از مناطق شهری نمادهای ملی وجود داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۹۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ 24 March 2023

محمدحسن منصوری‌زاده از نصب ۶۰ المان مناسبتی در سطح شهر یزد خبر داد و اظهار کرد: در فراخوان شهرداری برای بهسازی فضاهای شهری، رقابتی میان هنرمندان استان برگزار و ۳۰ اثر برگزیده انتخاب شد، این طرح‌ها در چند روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه شاخص‌ترین طرح، سی‌سفالینه منقوش در پیاده‌روی پارک شادی است، افزود: استفاده از نمادهای ملی و مذهبی همچون سفره هفت‌سین از اولویت‌های شهرداری در سال جدید است که در ۲۰ نوروزگاه در سطح شهر نصب خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد با بیان اینکه نوروزگاه‌ها شامل بوستان‌های اصلی شهر، اماکن تاریخی و مکان‌های عمومی است، خاطرنشان کرد: عدالت‌محوری از اولویت‌های اصلی در چینش المان‌های نوروزی در سطح شهر است و سازمان شهرداری در نظر دارد حداقل در یک یا دو نقطه از مناطق شهری نمادهای ملی وجود داشته باشد.

منصوری‌زاده تصریح کرد: پارک‌های کوهستان، بزرگ شهر، بوستان مهر و ملل از مکان‌های در نظر گرفته شده برای اقامت مسافران نوروزی است و اقدامات لازم برای رفاه حال مسافران نوروزی در این پارک‌ها در نظر گرفته شده است.

وی عمده‌ترین کار این سازمان را ساماندهی بوستان‌ها و نصب المان‌ها دانست و گفت: با توجه به بارش‌های سال جاری، رشد ۵۰ درصدی در بهسازی و ساماندهی فضاهای شهری نسبت به سال قبل اتفاق افتاده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد افزود: اجرای درختان نورانی در ۲۴ نقطه شهر شامل پارک‌وحشی بافقی، میدان شهدای یعقوبی و ۵۲ متری امام‌شهر از دیگر اقدامات سازمان سیما و منظر شهری برای زیباسازی شهر در سال جدید است.

منبع: ایمنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار