مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: در سال گذشته ۶۰ عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت شامل خاطرات و داستان زندگی جامعه ایثارگران در استان چاپ و منتشر شد.
کد خبر: ۱۰۹۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷ 24 March 2023

سرهنگ منصور زارع افزود: بیش از ۴۰ نویسنده سالانه با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در چاپ کتاب در حوزه ایثار و شهادت در استان همکاری دارند و این زمینه برای حضور دیگران فراهم است.

وی با قدردانی از همه کسانی که برای چاپ کتاب و نشر آنها همکاری دارند ادامه داد: از ابتدای فعالیت اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان تاکنون بیش از ۷۰۰ عنوان کتاب چاپ و در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفته است.

این مسئول بیان کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ماندگاری خاطرات رزمندگان و شهیدان در جامعه به خصوص بین مردم و نوجوانان و جوانان یکی از بهترین اقدامات چاپ و انتشار کتاب در حوزه ایثار و شهادت است که حمایت می‌شود.

به گفته زارع هم‌اکنون در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد یک باب کتابخانه با کتب مختلف و مناسب در حوزه ایثار و شهادت وجود دارد که علاقه مندان می‌توان سالانه از آنها استفاده کنند و همچنین کار نقد کتاب مکرر با حضور نویسندگان برگزار می‌شود.

وی در پایان از عموم علاقه مندان به فعالیت در این حوزه خطیر و ضروری فرهنگی و ادبی خواست برای همکاری به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد مراجعه کنند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ نفر جمعیت ۳۰۰ هزار بسیجی و ۵۰ هزار رزمنده بسیجی دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار