امام جمعه یزد:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مردم و مسئولان برای تحقق اهداف نظام، انقلاب اسلامی و شهیدان در مسیر توصیه‌های مقام معظم رهبری حرکت کنند.
کد خبر: ۱۰۹۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ 24 March 2023

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد به سخنان نوروزی مقام معظم رهبری در مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: توصیه‌های معظم‌له باید نقشه راه و حرکت مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: دشمنان با استفاده از فضای مجازی به دنبال یاس آفرینی و دور کردن مردم و جوانان از دین و ارزش‌های دینی و انقلابی هستند که باید همه بصیر و هوشیار باشند.

امام جمعه یزد اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود برای مسایل مختلف و اقشار توصیه‌های مختلفی داشتند که باید همه برای تحقق آن در کشور بکوشند.

ناصری به اهمیت هوشیاری مردم و مسئولان مقابل جنگ ترکیبی و روانی دشمنان اشاره کرد و گفت: استکبار برای ضربه زدن به نظام از رسانه و فضای مجازی استفاده می‌کند.

وی تاکید کرد: در ماه رمضان باید بیش از گذشته مردم و جوانان به حضور در مساجد و قرائت کلام وحی و روزه داری عنایت خاص داشته باشند و قدر آن را بدانند.

امام جمعه یزد گفت: نباید مردم و جوانان تحت تاثیر فضای مجازی و شبهات و دروغ پراکنی دشمنان قرار گیرند و باید مسایل دینی و ارزشی در جامعه روز به روز تقویت شود؛ روحانیون باید در کنار مردم کار و نقش هدایتگری را به خوبی انجام دهند و در مسیر دین و نظام و انقلاب اسلامی بکوشند.

وی به اهمیت عفاف و حجاب و رعایت حرمت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بر حفظ آن توسط مسافران و میهمانان نوروزی تاکید کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار