رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان مهریز از تصادف خودرو سواری چری با تریلی در محور تنگ چنار مهریز و فوت کردن دو سرنشین خودرو سواری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ 31 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حمیدرضا باقری رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان مهریز اظهار کرد: صبح امروز بنا به اطلاع به مرکز eoc استان و گزارش‌های رسیده مبنی بر تصادف خودرو سواری چری با یک دستگاه تریلی در کیلومتر ۱۵ محور تنگ چنار – مهریز (روبروی پادگان قدس) بلافاصله تیم امداد و نجات هلال‌احمر با یک دستگاه خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

 رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان مهریز گفت: امدادگران و نجات گران در محل حادثه حضور یافته و در این حادثه بنا به‌شدت تصادف و جراحات وارده ۲ نفر در محل حادثه فوت‌شده که به‌وسیله ست هیدرولیک نجات اجساد آن‌ها به همراه دیگر عوامل امدادی رهاسازی و تحويل عوامل ذی‌ربط دهند.

باقری ضمن تأکید بر رعایت جوانب احتیاط در امر رانندگی، از عموم مردم خواست که به‌محض مواجهه با چنین حوادثی نجات گران هلال‌احمر را از طریق تماس با شماره ۱۱۲ مطلع سازند.

وی با تشکر از دیگر دستگاه‌های امدادی و حضور در صحنه حادثه از جمله اورژانس، آتش‌نشانی، پلیس‌راه، نیروی انتظامی و شهرداری، از رانندگان خواست؛ ضمن رعایت قوانین و مقررات در صورت احساس خستگی از ادامه رانندگی خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار