رئیس هیات شمشیربازی استان یزد از برگزاری اولین دوره استعداد یابی این رشته ورزشی در هشت مدرسه سطح شهر یزد و آشنایی بیش از دو هزار دانش آموریزدی با این رشته ورزشی خبرداد.
کد خبر: ۱۱۰۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ 31 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سید علیرضا آسایش در خصوص جزئیات برگزاری این دوره در سطح مدارس استان اظهار کرد: کمیته استعداد یابی هیات شمشیربازی استان یزد با برگزاری اولین جشنواره طرح استعداد یابی در هشت مدرسه دخترانه و پسرانه در پایه‌های پنجم و ششم مقطع اول متوسطه موجب آشنایی بیش از دو هزار دانش آموز دختر و پسر با این رشته ورزشی شدند.

وی افزود: در مرحله دوم این طرح تست‌های اولیه آمادگی جسمانی از این تعداد انجام خواهد شد و پس از آن هرکدام که فیزیک بدنی متناسب با این رشته ورزشی را داشتند جذب این رشته ورزشی خواهند شد.

رئیس هیأت شمشیربازی استان یزد گفت: پس از جذب مستعدان به این رشته ورزشی با توجه به انجام تست و استعداد یابی‌های تخصصی به باشگاه‌های تحت نظارت این هیات در سه اسلحه سابر، فلوره و اپه معرفی خواهند شد.

آسایش در پایان خاطرنشان کرد: این جشنواره بزرگ استعداد یابی نیز قرار است در شهرستان‌های بافق، اردکان، میبد و مهریز توسط هیات‌های شهرستانی پس پایان یافتن امتحانات پایان ترم تحصیلی برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار