معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: امسال همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام ره، سه هزار نفر از استان یزد به سمت مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی اعزام می شوند.
کد خبر: ۱۱۰۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ 01 June 2023
اعزام 3 هزار یزدی به مرقد امام خمینی ره

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علی‌اکبر عزیزی در جمع برخی خبرنگاران استان حاضر شد و با اشاره به اهمیت بزرگداشت پانزده خرداد و سالروز ارتحال امام خمینی ره، اظهار کرد: اعزام به مرقد مطهر امام خمینی ره از استان یزد به جز تعداد هیچ محدودیتی ندارد.

وی با بیان این‌که طی چند سال گذشته به دلیل شیوع کرونا در سالروز ارتحال حضرت امام ره اعزام کاروان از هیچ استانی به سمت تهران نداشتیم، افزود: امسال بعد از پنج سال برنامه‌ریزی ویژه برای اعزام در دستور کار قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان این‌که قرار است امسال از استان یزد سه هزار نفر به سمت مرقد مطهر امام خمینی ره اعزام شوند، گفت: این تعداد با 82 دستگاه اتوبوس انجام می‌شود.

عزیزی تأمین پشتیبانی‌های لازم نظیر مسائل بهداشتی، درمانی و تغذیه انجام شده است را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و بیان کرد: تمام فرآیند ثبت‌نام و اعزام به عهده سپاه الغدیر و نواحی بسیج گذاشته شده است.

وی با بیان این‌که اعزام روز شنبه ساعت 16 از شهرستان‌های استان انجام می‌شود، تصریح کرد: در شهر یزد نیز محل تجمع و اعزام زائران از امامزاده سیدجعفر(ع) انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار