استاندار یزد با بیان این که تمامی سایت های نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم یا به صورت تکمیل و یا بیمه ساز تحویل متقاضیان می شود، گفت: در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مروست واحد 250 متری می سازیم.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ 03 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مهران فاطمی در ادامه سفرهای شهرستانی خود که با عنوان جمعه های کاری انجام می شود، به شهرستان های مروست و خاتم سفر کرد و از طرح های نهضت ملی مسکن بازدید و از نزدیک در جریان فرآیند اجرایی آن قرار گرفت.

استاندار یزد در حاشیه بازدید از طرح های شهرستان مروست با بیان این‌که ساخت این مسکن‌ها در قالب مردمی سازی انجام می‌شود، اظهار کرد: در این طرح با استفاده از ظرفیت‌های دولتی و ظرفیت‌های مردمی در هزینه‌ها صرفه جویی می‌شود.

فاطمی با بیان این‌که متراژ زمین‌های در نظر گرفته در شهرستان مروست، ۲۵۰ متری است، گفت: مزایا و مشوق ها در این شهرستان همانند تمامی شهرستان های استان وجود دارد.

استاندار یزد در ادامه با بیان این که طبق برنامه ریزی انجام شده عملیات ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن طی یک ماه آینده در شهرستان مروست آغاز می شود، گفت:‌  بنا داریم در کوتاه ترین زمان ممکن این طرح به سرانجام برسانیم.

فاطمی با بیان این‌که برنامه ما در تمامی سایت‌های نهضت ملی مسکن این است که در افق دولت سیزدهم تمامی واحد ها یا بصورت تکمیل یا نیمه ساز به مردم تحویل داده شود،  تصریح کرد: بعد از اتمام دور اول سفرهای شهرستانی در راستای اهداف نهضت ملی مسکن، دور دوم سفرها را با هدف پیگیری مصوبات سفر اول شروع خواهیم کرد.

فاطمی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که شهرستان خاتم هم بتواند سریع تر در این جریان نهضت ملی مسکن کار خودش رو شروع بکنه و هرچه سریع تر افراد واجد شرایط صاحب مسکن بشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار