سرپرست میراث فرهنگی اردکان با بیان این که مدیریت بهینه میراث فرهنگی در گرو مشارکت عمومی است، گفت:‌ اجرای طرح «پلیس محله محور» با استفاده از معتدمین بومی از جمله مهمترین راهکارهای افزایش امنیت عمومی در بافت تاریخی اردکان است.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ 03 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مصطفی سپهری در حاشیه ویژه برنامه بازدید پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان از بافت تاریخی اردکان، اظهار کرد: تامین امنیت برای ساکنین و گردشگران بافت‌های تاریخی شهرستان اردکان از جمله مهمترین دغدغه و مطالبه میراث فرهنگی از نیروی انتظامی است.

وی اجرای طرح «پلیس محله محور» را از جمله راهکارهای پیشنهادی برای تأمین امنیت پایدار بومی‌ها و گردشگران در بافت تاریخی اردکان دانست و افزود: این طرح می‌تواند با مشارکت فعالین و ساکنین بومی بافت تاریخی انجام شود.

سرپرست میراث فرهنگی اردکان با بیان این‌که تقویت حضور نیروی انتظامی در محدوده بافت‌های تاریخی، حمایت از برگزاری نشست‌ها و جلسات در فضاهای بافت تاریخی و پشتیبانی از برنامه‌ها و رویدادهای مرتبط با بافت تاریخی را حائز اهمیت دانست و گفت‌: مدیریت میراث فرهنگی در گرو مشارکت همه عناصر مدیریتی، اجرایی، نظارتی و مردمی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار