مدیر دفتر فن بازار منطقه‌ای استان یزد گفت: رویداد تانا به عنوان طرح ابتکاری از سوی وزارت علوم در دولت سیزدهم مطرح و آیین نامه آن تیرماه سال ۱۴۰۱ به پارک های علم و فناوری استان ها ابلاغ شد؛ شناسایی و رفع نیازهای فناورانه یکی از اهداف این رویداد در استان است.
کد خبر: ۱۱۰۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ 03 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مسعود نیک‌سیرت افزود:در آیین نامه ابلاغی ، پارک‌ علم و فناوری در کنار استانداری به عنوان راهبر و سیاستگذار اصلی زیست بوم نوآوری استان معرفی شده است .

وی ادامه داد: شناسایی و رفع نیازهای فناورانه یکی از اهداف رویداد تانا است ولی این رویداد با توجه به عنوانی که دارد توسعه زیست بوم نوآوری استان ها را مورد توجه قرار می دهد و از این رو هر اقدامی و رویدادی که در راستای ارتقای زیست بوم نوآوری استان یزد انجام شود را می توان در ذیل رویداد تانا آورد.

مدیر فن بازار منطقه ای استان یزد گفت: این دفتر به عنوان دبیرخانه دائمی رویداد تانا مشخص شده و در برگزاری رویدادهای همرسانی و نقش آفرینی در رفع نیازهای فناورانه استان نیز فعالیت خواهد کرد.

نیک سیرت ادامه داد: رویداد تانا یکی از رویدادهای مفید در بازاریابی طرح های فناورانه نیازمحور و همچنین جذب سرمایه برای طرح های شرکت‌های فناور و دانش بنیان است و باید از ظرفیت های این رویداد برای کمک به رفع چالش های صنعت با استفاده از توانمندی شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری استفاده نمود.

وی در بخش دیگری از سخنانش از تعیین برخی محورها برای این رویداد در استان یزد بنا به پیشتازی استان در برخی از حوزه های صنعتی خبر داد و گفت: این محورها شامل معدن، نساجی، فولاد، کاشی و سرامیک است.

مدیر فن بازار منطقه ای استان یزد گفت: برگزاری برنامه هایی در حاشیه رویداد تانا را نیز خواهیم داشت و در روز برگزاری رویداد نشست های B۲B، رونمایی از محصولات فناورانه، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های شرکت‌های پارک و نشست استارتاپ دمو برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار