امام جمعه بهاباد با اشاره به ویژگی‌ها و سیره زندگانی امام خمینی(ره) گفت: امام راحل در تمامی ابعاد شخصیتی فردی جامع برای امامت انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۱۱۰۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴ 03 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حجت الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بهاباد با گرامیداشت ۱۴ خرداد، سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و انتخاب امام خامنه ای به رهبری انقلاب اسلامی اظهار داشت: مجلس خبرگان در اقدامی بجا و شایسته ایشان را جانشین امام (ره) کردند و هر روز بیشتر از گذشته مردم درمی‌یابند که چقدر این انتخاب خدایی و الهی بود که راه و انقلاب امام به بهترین شکل پس از ایشان ادامه پیدا کرد.

امام جمعه بهاباد بااشاره به اینکه امام خمینی (ره) با داشتن شخصیتی منحصر به فرد که کمتر در میان رهبران جهان وجود داشت، توانست در سطح جهان بدرخشد و با افکار الهی خود دنیایی را شیفته اندیشه‌های خود کند، افزود: امام (ره) معمار و طراح نهضت اسلامی در زمان ستم‌شاهی بود و این معماری عظیم با وجود شخصیتی عارف، سیاسی، فقیه، مفسر، مردمی و رنج‌دیده مردم تحقق یافت.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در حوزه فقه مرجعی مسلم و فقیهی مجتهد و عالی مقام بود، گفت: امام راحل در بحث قرآن مجید پنج مرحله تفسیر دارد که درباره هر کدام از آیات قرآن تفسیری بیان می‌کردند.

ابراهیمی بشکانی با بیان اینکه امام خمینی (ره) از نظر علمی یک فرد مسلم و بی‌نظیر بود، افزود: امام بزرگوار در مقام علمی، یک فرد جامع به تمام معنا بود.

امام جمعه بهاباد بیان کرد: ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ ملت ایران را برای قیام علیه طاغوت و نابودی رژیم آماده کرد و موجب شد تا ملت ایران با مشاهده چهره پلید محمدرضاشاه ملعون و اربابان او، این بار مصمم‌تر از قبل وارد میدان شده و خواهان خروج ایادی استکبار جهانی از کشور و سرنگونی حکومت طاغوت شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار