در مراسمی در تهران صورت گرفت؛
دو نویسنده یزدی در اختتامیه دومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۰۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ 03 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، دو نویسنده یزدی در اختتامیه دومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی مورد تقدیر قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام «مظفر سالاری» نویسنده به‌نام کشور برای کتاب «تازه واردها» با موضوع برداشتی از خاطرات شهید طلبه بستانی و حجت الاسلام «محمد هادی خسروی‌راد» برای کتاب «کودک (جایزه بزرگ)» با موضوع خاطره‌ای از شهید محراب آیت‌الله صدوقی در این جشنواره افتخار آفرین شدند.
 
جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی در چهار محور نقش حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه‌ای، نقش مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه و‌جماعات، نقش روحانیت و حوزه‌های علمیه و نقش علمای جهان اسلام در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی برگزار شده بود.
 
تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلمنامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس نیز از بخش‌های پنجگانه این جشنواره بود که این دو نویسنده یزدی در بخش تالیف و ترجمه کتاب مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
حجت الاسلام محمد هادی خسروی راد در این زمینه، حفظ و ساماندهی آثار خلق شده در معرفی مجاهدت علمی و عملی علمای اعلام، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه بویژه سیره علمی و عملی امامین انقلاب اسلامی را وظیفه‌ای مهم دانست.
 
مدیر شعبه سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد افزود: با برگزاری جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی فرصتی دست داد تا نقش ماندگار و الگویی درخشان از خدمات این عزیزان در تاریخ ثبت شود.
 
وی ادامه داد: این دفتر ضمن ارتباط با مراکز مختلف علمی و پژوهشی در استان و همچنین هدایت نخبگان و پژوهشگران به سوی اهداف تعیین شده جشنواره و طی پیگیری‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ آثار متنوعی از کتاب، مقاله، شعر و ... گرد آوری و دو جلد کتاب از مقالات رسیده طلاب حوزه‌های علمیه یزد درباره گام دوم انقلاب را به چاپ رساند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار