استاندار یزد:
استاندار یزد در جلسه شورای مدیریت بحران استان طی تماس تلفنی مدیر آبفا را در جریان قطعی آب مناطق نصرآباد و دهشیر گذاشت و گفت:‌ اگر مشکل قطعی آب این مناطق تا ظهر امروز برطرف نشود مسئول آبفای شهرستان برکنار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸ 06 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مهران فاطمی در ابتدای جلسه شورای مدیریت بحران استان که با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط برگزار شد، در خصوص قطع بودن آب مناطق نصرآباد و دهشیر از مدیران آبفا توضیح خواست و اظهار کرد: جایی که حق مردم ضایع شود اصلا کوتاه نمی‌آیم و هیچ عذری پذیرفتنی نیست و این پرونده را به صورت حقوقی و قانونی از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهم کرد.

استاندار یزد در تماس تلفنی با مدیر آبفای استان یزد، افزود:‌ مشکل قطعی آب مناطق نصرآباد و دهشیر باید تا ظهر امروز سه شنبه ۱۶ خرداد برطرف شود و در غیر اینصورت مسئول آبفای شهرستان برکنار خواهد شد.

نماینده شرکت آبفا که در جلسه شورای مدیریت بحران استان یزد حضور داشت در پاسخ به چرایی قطع بودن آب منطقه دهشیر، گفت: در برخی بخش‌های آب شرب این منطقه افت فشار وجود دارد و ساماندهی آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی استفاده از قنات‌های منطقه برای جبران افت فشار را از جمله راهکارهای آبفا برای مناطق نصرآباد و دهشیر دانست و افزود: این مهم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و ساماندهی می‌کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار