نماینده مردم بهاباد در مجلس:
نماینده مردم ۶ شهرستان استان یزد در مجلس با اشاره به آمار بالای تلفات ترافیکی در جاده بهاباد به چادرملو گفت: دو بانده کردن این جاده ضروری و از مطالبات مردم است.
کد خبر: ۱۱۰۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ 06 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدرضا صباغیان در ارتباط با شورای شهرستان بهاباد و مردم این شهرستان به دنبال دو حادثه منجر به فوت در جاده بهاباد به چادرملو که در پی آن یک مامور شهرداری فوت شد، اظهار د اشت: دو بانده شدن محور بهاباد به چادرملو از ضروریات است و باید پیگیری شود .

وی بیان کرد: رسیدگی به وضعیت راه‌ها از مسائل و مشکلات مردم بهاباد است و ما نیز پیگیر این مطالبات مردمی هستیم.

صباغیان یادآور شد: محور بهاباد به بافق نیز از مسیر سه چاهون در حال پیگیری است و در آینده ای نزدیک این مطالبه مردم محقق خواهد شد.

مسئول شورای شهرستان بهاباد نیز در این زمینه اظهار داشت: مردم بهاباد تبعیض‌ها را می‌بینند و به همه چیز بدبین می‌شوند و این انتظار وجود دارد که به بهاباد نیز مانند اردکان توجه شود.

اقبال عنوان کرد: جوانان ما در جاده چادرملو هر روز کشته می‌شوند در حالی که هزینه‌های چند صد میلیاردی برای شهرهای دیگر می شود.

وی تاکید کرد: بهاباد مالک واقعی چادرملو است اما در هزینه‌کرد برای این شهرستان، اهتمامی وجود ندارد و تبعیض به شدت احساس می شود.

گفتنی است؛ با توجه به اینکه در چند روز گذشته دو مورد تصادف در محور بهاباد به چادرملو رخ داد که باعث فوت یکی از کارگران زحمتکش شهرداری بهاباد در این مسیر شد، تعدادی از مردم با نماینده خود در مجلس دیدار کردند و خواستار دو بانده شدن این محور شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار