رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی یزد معتقد است: برچسب احمدی نژادی بودن برای نادیده گرفتن عملکرد مدیران دولت نهم و دهم است و پاسخگویی برای نقاط ضعف احمدی نژاد مختص خود احمدی نژاد است نه مدیرانش!
کد خبر: ۱۵۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 27 December 2015

به گزارش تابناک یزد،دفتر دکتر سید جلیل میرمحمدی، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی یزد و از کاندیداهای انتخابات مجلس در حوزه یزد و اشکذر در نامه ای به تحلیل حضور بی سرو صدای احمدی نژادی ها در یزد واکنش نشان داد.


متن کامل پاسخ دفتروی جهت تنویر افکار عمومی عینا در بخش ویژه تابناک یزد طبق قانون مطبوعات منتشر می شود:
بسمه تعالی

با سلام
با توجه به درج مطلبی تحت عنوان «احمدی‌نژادی‌ها در یزد بی‌سروصدا آمدند» و نسبت دادن برخی مطالب به دکتر سید جلیل میرمحمدی، خواهشمند است وفق قانون مطبوعات جوابیه ذیل را منتشر فرمایید.
1. در ابتدای گزارش این دو رسانه ادعا شده که برخی از چهره‌های شاخص دو جبهه پایداری و یکتا از حوزه‌های انتخابیه مختلف استان یزد ثبت‌نام کرده‌اند و در ادامه برای اثبات این فرضیه به ذکر اسامی برخی افراد از جمله آقای دکتر میرمحمدی پرداخته‌اید و نوشته‌اید"  در یزد نیز با ورود سید جلیلی میر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد در دولت نهم و دهم این رویه رنگ پررنگ تری به خود می گیرد.او اینقدر به جبهه سیاسی پایداری علاقه مند بود که حتی با اینکه شغل دولتی در زمان صدارت خود داشت درفعالیت های انتخاباتی جبهه پایداری، خود را به قم می رساند و دراستان یزد ابلاغ کننده اهداف این جبهه سیاسی شد".
در انتهای این گزارش خود نیز نوشته‌اید: «به هر حال اگرچه این افراد بر مستقل‌بودن تأکید می‌کنند اما یک ‌دوره مدیر دولت پیشین‌بودن کافی است تا احمدی‌نژادی خوانده شوند، چراکه در تصمیمات و عملکرد دولت پیشین شریک بودند.»


2. یکی از راهبردهایی که بعد از پایان کار دولت سابق همواره از سوی برخی مسئولین و رسانه‌های وابسته به دولت محترم و اصلاح‌طلبان دنبال شده، پررنگ کردن نام آقای دکتر احمدی‌نژاد به عنوان منشاء تمام سیاهی‌ها و ناکامی‌ها و اسم رمز کنار گذاشتن و تحت فشار قرار دادن نیروهای مومن و انقلابی شده است. «احمدی نژادی» برچسبی است که در این راهبرد باید به پیشانی طرف مقابل چسباند تا تمام خدمات و توانمندی‌های او در افکار عمومی نادیده گرفته شود.


3. دکتر احمدی نژاد نیز مانند رئیس جمهور فعلی دارای نقاط ضعف و قوتی بود که رهبر معظم انقلاب نیز در اول فروردین سال 92 به آن اشاره فرمودند اما اگر مقصود شما از «احمدی نژادی» بودن دکتر میرمحمدی و سایر دوستانی که به هر نحو در دولتهای نهم و دهم مشغول به خدمت در این مرزوبوم بودند تعمیم نقاط ضعف رئیس جمهور سابق به آنان است؛ واضح است که این بیان، خالی از هر گونه منطق و دلیلی است چرا که نقاط ضعف و قوت وی مختص خود اوست.


اما اگر مراد شما از احمدی‌نژادی بودن ایشان، صرف حضور وی در کسوت ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در دولتهای نهم و دهم بوده پس با این اوصاف افرادی چون وزیر محترم فعلی دادگستری، رئیس کنونی سازمان انرژی اتمی، معاون حقوقی وزیر امور خارجه(دکتر عراقچی) و... و نیز معاون سابق برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار یزد که شما به هردلیلی ایشان را مستقل می‌خوانید هم احمدی‌نژادی هستند!

4. اینکه گفته شود چون دکتر میرمحمدی و سایرین در دولت قبل سمتی داشته‌اند پس در تمام تصمیمات وعملکردهای دولت پیشین شریک بودند، نیز ادعایی خلاف منطق است. دولت قبل اقدامات مثبت و منفی بزرگی داشته که دکتر میرمحمدی و امثال او کوچکترین دخالتی در آنها نداشته است و البته در محدوده مسئولیت و صلاحیت‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایشان مسئول اقداماتشان هستند. ضمنا بد نیست بدانید که اقدامات دکتر میرمحمدی در زمان مسئولیتشان حتی مورد تحسین کم‌نظیر مقامات دولت فعلی نیز قرار گرفته است که شرح آن مثنوی هفتاد من می‌طلبد اما در آخرین مورد آن مدیرعامل بیمه سلامت کشور، همین چند روز قبل، پلی‌کلینیک تخصصی خاتم‌الانبیاء یزد را الگویی برای تمام دانشگاههای علوم پزشکی کشور دانست.

5. ادعاهایی از این قبیل که دکتر میرمحمدی برای فعالیتهای انتخاباتی جبهه پایداری خود را به قم رسانده و ابلاغ‌کننده تصمیمات این جریان در استان یزد بوده‌ است و اینکه از سوی جبهه یکتا و پایداری معرفی شده نیز کذب محض است.


والسلام علی من اتبع الهدی
دفتر دکتر سید جلیل میرمحمدی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
دوستدار شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
خوشم میاد که هر جور انتساب به احمدی نژاد حتی به صورت ناخودآگاه هم برای آدما یه جوری ننگ محسوب میشه.
تا جائیکه به بعضی ها مجبورن شفاف سازی کنن که آقا به خدا ما به اون طیفی نیستیم
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
دکتر میرمحمدی از مدیران بسیار موفق بودند که همیشه مدیریت ایشان به عنوان یک الگو مطرحبوده است درحالیکه ایشان جانباز هفتاد درصد است.
ناظم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
آقا سهیل محترم:
برادر گرامی کسی منکر رشادتهای ایشون در زمان جنگ نیست و انصافا دینی هم گردن جانبازان، خانواده های شهدا و آزادگان داریم.
صرفا جانبازی ایشون دال بر عملکرد خوب ایشان در مدیریت دانشگاه نیست.
لطفا چیزی رو به چیزی دیگه نسبت ندهید.
همونطور که میدانید مدیران تو این مملکت پاسخگو به چیزی نیستند
ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
جناب دوستدار شما

اين حرف را بايد به اونايي بزني
كه هنوز طرفدار فتنه88 و آدم هاي كليدي اون هستند

حداقل طرفدارهاي احمدي نژاد اينقدر دين دارند و آزاده هستند كه وقتي مي بينن كسي داره بيراهه ميره بذارنش كنار...


ما طرفدار احمدي نژاد دولت نهم هنوز هستيم...

ضمنا شما اگه مردي و جرأت داري بيا عملكرد ها را مقايسه نكن
حرف سياسي و رو هوا نزن


با مردم بازي نكنيد
دکتر علیرضا محمدنیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
متن جالبی بود
ایشون را از نزدیک ندیدم ولی از دوستانم خیلی تعریفشان را شنیدم
عبدالله خیرمنش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
باید ده ها سال بگذرد تا سجایای اخلاقی و تلاش انسان بزرگی مانند دکتر میرمحمدی شناخته شود ایشان از تنها مدیرانی بود که به جز به خدا وام دار کسی نبود بار ها از استفاده برخی از بیمارستانهای منتسب به مقامات شهر از برخی پزشکان تمام وقت گله میکرد بارها با اقای استاندار در مورد مسائل بهداشتی شهر به بحث و جدل میپرداخت تا مسایل بهداشت استان در مسیر صحیح قرار گیرد حتی با وزارت رودربایستی نداشت . او انسان مستقلی است که در دوره مسئولیت خود فقط و فقط به مسائل دانشگاه و توسعه بهداشتی درمانی استان میاندیشید. خدا خیرش دهد . در مطالب بالا چیزی جز صدق نیست.
سلام
|
United States
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
سلام

فقط از ایشون بپرسید در کدوم دولت مقام‌های بالا گرفت و چرا پس از منزل نشینی احمدی نژاد استعفا نداد.
پاسخ ها
عبدالله خیرمنش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
عجب استدلالی ، به احمدی نژاد هم خرده گرفته میشود چرا کار مردم را به زمین گذاشت انوقت شما میگویید چرا استعفا نداد چه کسی استعفا داد برخی از وزیران معترض نیز برکنار شدند نه اینکه آماده خدمت نبودند به خدا پناه ببر برادر یا خواهر سلام
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
انسان توانمند و درستکاری در حیطه بهداشت و درمان هستند.
ایشان میتوانست با تساهل و تسامح نسبت به متخصصین و ... برای خود محبوبیت بیشتری بسازد اما انصاف درستکار عمل کرد.
ایام عزتش مستدام
اکبر متقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
سایت محترم تابناک راستی پیشنهاد میشود 2 واحد فارسی بخوانید و بعد سایت راه اندازی کنید دفتر اقای میرمحمدی نوشته است: «احمدی نژادی» برچسبی است که در این راهبرد باید به پیشانی طرف مقابل چسباند تا تمام خدمات و توانمندی‌های او در افکار عمومی نادیده گرفته شود. شما این مطلب را اینطور نوشتید که: رچسب احمدی نژادی بودن برای نادیده گرفتن عملکرد مدیران دولت نهم و دهم است
کمی به بچه دبستانی بگویید میگوید که گروهی در مملکت هستند که امروز برچسب احمدی نژادی میزنند تا ... نادیده گرفته شود. روی این ادعا دقت کنید و مرد و مردانه اقرار کنید که در تیتر زدن اشتباه کردید یا عامدا به دنبال تخریب هستید که اگر اینطور باشد مطمئنا جهنم در انتظارتان است.
سلماني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
همه میدانند که میرمحمدی بیش از اینکه یک چهره سیاسی باشد یک مدیر بسیار توانمند بود که یزد را در بهداشت و درمان متحول کرد. بروید و ببینید از بعد او دانشگاه به چه اوضاعی دچار شده
فاطمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
تابناک چقدر گرفتی داری واسش با این خبر تبلیغ میکنی؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار