محمدرضا بابایی با صدور پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۰ اردیبهشت تجلیل کرد.
کد خبر: ۲۲۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 30 April 2016

به گزارش تابناک یزد،در این پیام آمده است: مردم عزیز و غیور ایران اسلامی بار دیگر در دومین مرحله انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خالق حماسه ای بزرگ شدند و به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) لبیک گفتند.


مردم شریف حوزه انتخابیه ابرکوه، بافق، بهاباد،خاتم و مهریز نیز همگام با سایر مردم با حضور بانشاط و خویش برگ دیگری از افتخارات این خطه عزیز از ایران اسلامی را رقم زدند که حقیقتا شایسته تجلیل و ستایش است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به حضور باشکوه مردم شریف ابرکوه، بافق، بهاباد،خاتم و مهریز در انتخابات ۱۰ اردیبشهت ماه و قدردانی از خدمات و تلاشهای همه عوامل برگزاری انتخابات در مرحله اول و دوم، در برابر انتخاب و نظر مردم بزرگوار این شهرستان ها سر تعظیم فرود آورده و اعتماد عمومی مردم را به آقای صباغیان و مردم ولایت مدار بافق تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

اینجانب نیز همچون همیشه به عنوان فرزند کوچک انقلاب اسلامی، آمادگی خویش را برای کمک به رونق و آبادانی شهرستانهای این حوزه انتخابیه اعلام نموده و امیدوارم همگی با همت و همبستگی خویش، مسیر ترقی و رونق شهرستانهای ابرکوه، بافق، بهاباد،خاتم و مهریز تسریع نماییم.

موفقیت همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
افرادی که برای رسیدن به قدرت از هیچ گونه دروغی فرو گذار نکردند. به طوری که حتی اعلام حمایت لیست امید و شخص دکتر عارف را از خودشان کردند. در صورتی که انواع فساد خود و اعضای خانواده یشان برهمگان مبرهن است. این باید پاسخ گویی خون شهدا و مردم باشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار