به گزارش تابناک یزد،نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مردم شریف و بزرگوار این حوزه به خاطر انتخاب وی تشکر کرد و گفت: باتوجه به اینکه این حوزه بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است و خواسته اکثر مردم کوچک شدن آن بوده ، یکی از موضوعات اساسی است که در مجلس پیگیر حل آن می شویم.

محمدرضا صباغیان با اشاره به اینکه شاید افرادی بهتر و شایسته تر از وی به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی وجود داشتند افزود: امیدوارم که بتوانیم خدمتی حداقل در  شأن این مردم انجام دهیم و این رأیی که مردم داده اند تمام شده نباشد بلکه در این مسیر پشتیبان ما باشند و با همراهی و همکاری مردم و مسئولان بتوانیم به توسعه و رشد که یکی از خواسته های اساسی مردم است برسیم.

وی درخصوص دیدگاهش عنوان کرد: مستقل هستم نه اینکه دیدگاه و جناح دیگری را قبول نداشته باشم بلکه هر جناح و گروه و هر فردی که طرح و برنامه خوبی داشته باشد در مجلس از آن حمایت می کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،صباغیان خاطرنشان کرد: وظیفه نمایندگان این است که با پشتیبانی از دولت در مجلس راه را هموار کنند و ریل گذاری خوبی داشته باشند تا دولت بتواند به مردم خدمت کند.