یکی از نهادهای استان یزد با عقد قراردادهای عجیب با اعتراض های جدی از سوی کارکنان خود مواجه شده است.
کد خبر: ۲۲۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵ 06 May 2016

به گزارش تابناک یزد،اخیرا کمیته امداد امام خمینی استان یزد با کارکنان قراردادی این نهاد قراردادی را امضاء کرده است که با کاهش حقوق مواجه شده اند.

این قرارداد نشان می دهد که امسال کارکنان قراردادی این نهاد با کاهش 200 الی 400هزار تومانی نسبت به سال گذشته مواجه شده اند.

همچنین این نوع قرارداد با اعتراض های جدی کارکنان قراردادی کمیته امام خمینی استان یزد مواجه شده است.

در همین حال پیگیرهای تابناک یزد نشان می دهد که بعد از گذشت چند وقت از ابتدای سال هنوز خیلی از ادارات مهم استان یزد نسبت به عقد قرارداد با کارکنان قرار دادی خود اهمال نموده اند که همین مورد باعث اعتراض هایی شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
کارمند بی پناه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
اقتصاد مقاومتی رو این دوستان جابجا فهمیدن.
از الان رفتن به بخش اقدام عمل!!!!!
یزدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
اینها همگی نتیجه حماسه ملی پای صندوقهای رای است نگران نباشید تا بوده همین بوده
منتظر حضور پر شور شما مردم در دوره های بعد اتخابات هستیم
تهرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
وقتی یک وعده صبحانه میهمانان آنها 7 میلیون می شود چرا از پول کارمندان کم نکنند!!!! متاسفانه مدیران و مسئولان ما به فکر تجملات و حقوق چند صد میلیونی خود هستند و به فکر قشر ضعیف نیستند چه کسی به داد دل مردم برسد؟ مسئولین به خدا به فکر مردم باشید شما با رای همین مردم به مسند نشسته اید اگر دین و ایمانی دارید اگر مسلمانید با مردم این رفتارها را نداشته باشید به در دل مردم برسید این همه فساد فحشا و جنایت در سطح جامعه مروبط به همین بیکاری است خدا رحم کند
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
سلام لطفا به داد قراردادیها سازمان مدیریت و برنامه ریزیها برسید از استانداریها که جدا شدیم تقریبا نزدیک دویست یا سیصد هزار تومان از حقوقمان کم شد ولی به کارکنان رسمی و پیمانی همترازمان پنجاه درصد حقوق اضافه شد این چه عدالتی است که تفاوت حقوقیمان بعد از گذشته بیش از ده سال اختلافی بیشتر از یک میلیونی با کارکنان رسمی یا پیمانی داشته باشیم در قانون بودجه سال جاری حقوق کارکنان قراردادی اپراتور پست برق وزارت نیرو با کارکنان رسمی و پیمانی همسان شد بدلیل اینکه بارها راهپیمایی کردند بخاطر بچه های معصومان از مشکل ما گزارشی تهیه کنید تا اینکه قول داده بودند مشکل ما را حل کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار