دبیرکل حزب ندای ایرانیان در یزد اعلام کرد:
دبیرکل حزب ندای ایرانیان هشدار داد که خطر احمدی نژادیسم در کشور خطری برای حیات جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۲۲۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 08 May 2016

به گزارش تابناک یزد،مجید فراهانی طی سخنانی در دانشگاه یزد گفت:آقای احمدی نژاد با رفتار و منشی که داشت تصویری خشن و جنگ طلب  از کشور در دنیا نشان داد که باعث شد 7 قطعنامه علیه ایران به تصویب برسد.

وی گفت:احمدی نژاد خود را کارشناسی تمام عیار در همه عرصه ها  می دانست و لذا تحلیل های بسیار غلطی داشت.
این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد:دولت قبل، دولت انحلال بود. برای مثال سازمان مدیریت و برنامه ریزی منحل می شود.  بسیاری از انجمن ها، احزاب و تشکل ها و روزنامه ها تعطیل شدند. حتی در دانشگاه ها آقای احمدی نژاد ایده هایی داشت که می خواست به زور قالب کند.
وی اظهار داشت:در زمان آقای احمدی نژاد ۵۱۲ میلیارد دلار نفت فروخته شده و صحبت ما این است که این پول ها کجا رفته؟
وی اضافه کرد که مجموعا ۱۰۱ میلیارد از تخلفات دولت احمدی نژاد توسط دیوان محاسبات اعلام شده است.
به گفته وی،اقتصاد کشور به جایی رسید که مجلس تحلیلی داد که رسیدن به سند چشم انداز منتفی شده است. کشور پر از اجناس چینی شده بود
دبیرکل حزب ندای ایرانیان افزود:سند چشم انداز ۲۰ ساله در سال ۱۳۸۳ در آخرین سال دولت آقای خاتمی به تصویب رسید و با امضای رهبری، ابلاغ شد و مبنای عمل کشور قرار گرفت . شروع برنامه ۲۰ ساله از سال ۸۴ در ابتدای شروع به کار دولت آقای احمدی نژاد بود و من در ادامه خواهم گفت چطور از آن برنامه عقب افتادیم.
فراهانی در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها از دکتر ظریف و تیم هسته ای حمایت کردند،تصریح کرد:کسانی از این وضع ناراحتند که کاسبی آنها در راه رفع تحریم ها دچار مشکل شده است.
وی گفت:فراموش نکردیم در ۸ سال دولت قبل مناظره ای در دانشگاه ها در راستای عملکرد دولت نبود. گروه های فشار آزادانه می توانستند جولان بدهند و با برهم زدن اندیشه ها پیگیر غالب کردن تفکرات خودشان بودند.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان اظهار داشت:اگر عدم صداقت را رذیله می دانیم نباید در بالاترین رده دولت مطالب خلاف واقع بیان شود. در دولت گذشته دروغ به راحتی بیان میشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دلسوز نظام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
باسلام
نقطه نظراتی که از اقای فراهانی مرقوم فرمودید احتمالا مربوط به مناظره ایشان در دانشگاه یزد بوده که صلاح نیست این افاضات به تنهایی نشر شود و لازم است جواب طرف مقابل را نیز قید می فرمودید.
این کار مصداق همان ضرب المثل تنها به قاضی رفتن و راضی برگشتن برای دوستان اصلاح طلب است که حدود سه سال است هست و نیست مردم را به باد فنا داده اند و همه رو تقصیر دولت قبل میندازند.
خدا آخر و عاقبتمان را بخیر کند ان شاالله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار