در روز یزد با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
رونمایی از پنج کتاب منتشرشده مربوط به نکوداشت اخوان ثالث در یزد با حضورسید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درمراسمی که تحت عنوان روز یزد درنمایشگاه بین المللی کتاب برگزارگردید انجام شد.
کد خبر: ۲۲۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹ 12 May 2016
به گزارش تابناک یزد،در این مراسم که فرزندان مرحوم اخوان ثالث شاعر شهیر ومعاصر کشور حضور داشتند،تعدادی از صاحبنظران و اساتید دانشگاه به سخنرانی پرداختند.این پنج کتاب با توجه برگزاری اولین همایش ملی مهدی اخوان ثالث در یزد در سال گذشته اخیرا چاپ و منتشر شده است.

یادآوری می شود، درزلال آبی روشن،همراه با امید،نقد و بررسی شعر معاصر،کتابشناسی اخوان و پرنیان آبگین نام این کتابهای رونمایی شده است

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا آیت اللهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
از شاعرانی که در یزد متولد شده و با فرهنگ و ادبیات یزدی عجین بوده ، تکامل یافته و به سرایندگی پرداخته اند چه خبر ؟ . به خصوص جوانان با استعدادشان و از جمله بین بانوان که چند نفریشان می توانند جزو پنج - ده شاعر بزرگ بانوان در ایران زمان حاضر قرار گیرند . چه کمکی به آنان می شود ؟ تهران و خراسان و خوزستان که در خدمت مرحوم اخوان بودند پیشکش ، شاعران کنونی یزد در طول سال چند جلسه شعر خوانی جدٌی در شهر یزد دارند ؟ سالی چند شعرشان چاپ می شود ؟ . آیاگزیده ای از اشعار اینهمه شاعر لااقل در یک جُنگ یا مجموعه شاعران یزد به چاپ رسیده و منتشر شده است ؟! .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار