نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد طی نشستی با روابط عمومی های استان از روند فزاینده تعطیلی کارخانه ها در یزد انتقاد کرده است.
کد خبر: ۲۳۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹ 16 May 2016

به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمد رضا ناصری با اشاره به سکوت اداره تعاون و کار گفته است:معلوم نیست اداره تعاون و کار چکار می کند.

وی گفت:یکی از اداراتی که مشخص نیست چه اقدامی انجام می‌دهد و برای چه به وجود آمده، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
به گفته وی ،درست است برای خودشان این اداره اقداماتی انجام می‌دهد اما معلوم نیست چکار می کنند ،این موضوع در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گوشزد شد که ادارات زیر مجموعه این وزارتخانه باید مشکل اشتغال جامعه را حل کنند اما متأسفانه نه تنها مشکلی حل نشد، بلکه عملکرد آنها مشکلی بر مشکلات مردم افزوده است.
امام جمعه یزد با بیان اینکه زیبنده نیست کارخانه‌های کاشی در استان یزد یک به یک تعطیل شده و دیگر صنایع نیز حال و روز خوبی نداشته باشند، گفت: مسؤولان و نهادها باید تحرک بیشتری داشته و برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی ادامه داد: این روال درست نیست و چرا باید دست روی دست بگذاریم و اجازه دهیم کارخانه‌ها یکی پس از دیگری تعطیل شود و به تازگی نیز برخی کارخانه‌ها به مدت سه ماه تعطیل کرده‌اند تا ببینند بعدها چه می‌شود.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
تقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
ساعت خواب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
مسکن خوایده اینه مه جوون توزندان از بیکاری گرونی خدا لعنت کنه
مهاجر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
با سلام خدمت امام جمعه معزز يزد
موضوع اشتغال وتعطيلي كارخانجات موضوعي نيست كه در جامعه فقط اداره تعاون ،كارورفاه اجتماعي متولي آن باشد بلكه دستگاههاي مختلفي در كشور بايد دست به دست هم دهند تا اين مهم اتفاق بيفتد مگر امكان دارد تحريم باشيم وكارخانجات توليد داشته باشد؟مگر ميشود قاچاق كالا در كشور باشد وكارخانجات فعال باشند ؟مگر مي شود به دليل عدم توانايي پرداخت پول آب و برق و گاز ادارات وسازمانهاي ذي ربط اين خدمات را قطع كنند و چرخ كارخانجات بچرخد؟مگر ميشود واحدي كه نقدينگي ندارد وبانكها هم به وي تسهيلات ندهند و آن واحد سر پا باشد ؟وهزاران موضوع ديگر
حضرت آيت اله ناصري اداره تعاون ،كار ورفاه اجتماعي طبق قانون مسول اشتغال نيست بلكه وظايف عمده وي نظارت بر اجراي صحيح مقررات قانون كار وآيين نامه ه ودستورالعمل ها ميباشد واز طرفي مسئول رسيدگي به اختلافات كارگري وكارفرمايي مباشد ومسئول ............
به نظر حضرتعالي اگر كارخانه ي توليدش به خاطر عدم بازار فروس نرفت و
سرمايه جاري هم نداشت كه توليد كند ودر انبار ذخيره كند بانك ها ،اداره گاز،برق ،آب،دارايي،بيمه تامين اجتماعي
هم باوي همكاري نكردند وهركدام طلب خود را با جريمه وصول كردند آي باز كارفرما محكوم به باز نگه داشتن واحد خود مي باشد؟اگر حضرتعالي در اين برهه از زمان كارفرما بوديد حاضر بوديد با توجه به مواردي كه عنوان نمودم كارخانه اتان را فعال نگه مي داشتيد واز اين وآن قرض مي گرفتيد وبدون انجام كار به كارگران مي داديد وآنها در كارخانه بازي مي كردند؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار