در ادامه تلاش های گروههای خودسر ،این گروه با ارسال پیامک های بی و نام نشان از مردم دعوت کرده است که بواسطه اجرای یک کمسرت موسیقی تجمع کنند.
کد خبر: ۲۳۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 17 May 2016

به گزارش تابناک یزد،این گروه که بواسطه سایت های بدون مجوز تلاشهای هدفمندی برای فراگیر کردن برنامه خود در دستور کار قرار داده است می کوشد که باعث لغو کمسرت موسیقی مازیار فلاحی شود.

این گروه خودسر معتقد است که اجرای موسیقی در شهر یزد به ادامه بی و بند باری کمک می کند این در حالی است که اجرای موسیق فلاحی با آهنگ های ارزشمندی همچون لیلا که با موضوع دفاع مقدس مرتبط است توانسته ارزشهای دینی و انقلابی کشور رابه خوبی ترویج کند.

گروههای خودسرهمچنین معتقدند اجرای این موسیقی در روزهای اول و دوم خرداد شائبه های سیاسی و تبلیغ برای یک جریان سیاسی است .این در حالی است که بمناسبت ایام شعبانیه به درخواست یکی ازموسسات مجوزدار با اجرای موسیقی یکی از هنرمندان کشوری در این عرصه موافقت بعمل آمده است.

در همین حال شنیده های خبرنگار مانشان می دهد که مجموعه استانداری یزد اعلام کرده است که بواسطه قاننی بودن و مجوز داشتن این مراسم با هرگونه تجمع برخورد خواهد کرد.

پیش از این نیز طی سال گذشته کنسرت موسیقی چند تن از هنرمندان کشوری در یزد با مشکل مواجه شده بود و حتی برخی گروههای خودسر با حمله به داخل سالن اجرا رعب و وحشت را برای مردم ایجاد کرده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار