استاندار یزد در پیامی با تبریک حماسه سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر، آن را خاطره ای جاوید توصیف کرد و یادآور شد: فتح خرمشهر سند افتخاری برای همه عصرها و نسل هاست.
کد خبر: ۲۳۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱ 23 May 2016

به گزارش تابناک یزد،در پیام سید محمد میرمحمدی آمده است: پیروزی دلاور مردان و سلحشوران دفاع مقدس در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال 61 مسرت بخش ترین خبر برای ملت ایران بود.

'مردم شهید پرور و قهرمان ایران اسلامی را به وجد آورد، اشک های شوق جاری شد و نمازهای شکر برگزار گشت، خاطره ای شد جاودانه ، سند افتخاری شد برای همه عصرها و نسل ها و از آن پس بود که استکبار جهانی از عزم و اراده ملت ایران نگران شد و به فکر راه حل پایان جنگ افتاد'.
این پیام می افزاید: فتح خرمشهر دشمن شکن و غرورآمیز بود، فتح خرمشهر برآیند ایمان، ایثار، فداکاری، بینش ،علم و ارادت رزمندگان سلحشور این سرزمین تحت رهبری های خردمندانه حضرت امام خمینی (ره) تحقق یافت.
این پیام ادامه می دهد: درود خدا بر سپاهیان جان برکف و بسیجیان قهرمان و دلاور و سلام بر شهیدان گلگون کفنی که برای استقلال، تمامیت ارضی، شرف، عزت ایران اسلامی و ارزش های الهی مبارزه کردند و با عوامل استکبار، ستم و تباهی جنگیدند تا نور، آزادی و عشق را به ارمغان آورند و اینجاست که مسیر نورانی شهیدان خط مشی ماست و در سوم خرداد برآنیم تا میثاقمان را با شاهدان تجدید کنیم و در آبادانی این مرز و بوم و رشد و پیشرفت کشور بیش از پیش بکوشیم.
در پیام استاندار یزد همچنین آمده است: اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و هفته سربازان گمنام حضرت امام زمان (عج) را نیز به همه تلاشگران گمنام عرصه امنیت و پاسداری از امنیت کشور تبریک می‌گویم.
'راه دلاور مردان و دلباختگان مدافع نظام جمهوری اسلامی ایران و تمامیت ارضی میهن سرافرازمان پر رهرو و اقتدار و توانمندیهای ملت عزیزمان روزافزون باد، درود بی پایان بر نیروهای جان برکف نظامی، انتظامی و اطلاعاتی و جانبازان ارجمند که دعای خیر امت اسلامی پشتیبان آنها وخداوند متعال یار و مدد رسانشان است'.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار