کد خبر: ۲۳۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 23 May 2016

عباس عباسی در مجمع هماهنگی مدیران دامپزشکی منطقه سه کشور در استان یزد اظهار داشت: با توجه به آمار و ارقام ارائه شده در تمامی حوزه های دامپزشکی و با توجه به ارزیابی های صورت گرفته، عملکرد دامپزشکی استان یزد در رده استان های ممتاز کشور قرار دارد.

به گزارش تابناک یزد،مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی گفت: استان یزد با وجود محدودیت منابع و شرایط خاص جغرافیایی سرانه تولید بالایی در فرآورده های خام دامی دارد.

مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی کشور افزود: استان یزد با توجه به گستره خاکی و محدودیت های بسیار توانسته سرانه تولید بالایی را در سطح کشور در حوزه فرآروده های خام دامی به خود اختصاص دهد و انتظار می رود تا با رفع محدودیت ها از طریق تامین منابع مالی و استانی توسط مسئولان ذیصلاح پیشرفت بیشتری نیز داشته باشد.

عباسی بیان داشت: امیدواریم با برگزاری این گونه نشست ها در استان های مختلف بتوانیم هم افزایی مناسبی در زمینه حمل و نقل دام زنده و فرآورده های خام دامی داشته باشیم و با همت کارکنان ادارات دامپزشکی این استان ها بتوانیم در حوزه فرآورده های خام دامی، زیرساخت های مناسب از جمله بهسازی کشتارگاه های صنعتی دام و طیور و مراکز عرضه فرآورده های خام دامی که در اولویت اصلی کار دامپزشکی قرار دارد، فراهم آوریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار