کد خبر: ۲۳۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 23 May 2016

به گزارش تابناک یزد، نماینده منتخب مردم مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم در مجلس دهم با اشاره به ایجاد شورای مشورتی با حضور طیف‌های مختلف سیاسی در حوزه انتخابیه مهریز، گفت: قانون جامع مدیریت شهری در شهرهای یزد تدوین شود.


محمدرضا صباغیان بافقی در شورای اداری مهریز به اهمیت بهره‌گیری از نظرات طیف‌ها و سلائق مختلف در برنامه‌ریزی و انجام امور در حوزه انتخابیه مهریز خبر داد و اظهار داشت: باید با بهره‌گیری از نظرات نخبگان و افراد از گرایش‌های مختلف با همدلی و در قالب برنامه‌ریزی دقیق برای رسیدن به اهداف تلاش کرد.

نماینده مردم مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم در مجلس دهم در مجلس شورای اسلامی افزود: در انتخابات مجلس دهم سلائق مختلف حضور داشتند، لازم است بعد از انجام آن در مرحله کنونی جلساتی با سلائق و طیفها تشکیل شود که بدون شک یکی از برنامه‌های مهم ما در این حوزه همین موضوع است.

صباغیان به مهمترین وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی طبق مقررات اشاره کرد و اظهار داشت: تدوین قوانین درست در مرحله اول و سپس نظارت بر اجرای مقررات از اهم کار یک نماینده است.

وی با اشاره به اینکه کار نماینده مجلس در اصل همان ریل‌گذاری است یعنی باید برحسب نیاز مردم و کشور نسبت به تصویب مقررات اقدام کند، گفت: اگر این ریل‌گذاری با همت و تلاش درست نمایندگان و تصویب قوانین خوب صورت نگیرد قطعا مسئولان اجرایی نیز نمی‌توانند در کار خود موفق باشند.

نماینده مردم مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم در مجلس دهم از دیگر وظایف مهم نمایندگی مجلس شورای اسلامی را بررسی و اصلاح برخی مقررات دست و پاگیر ذکر کرد که بعضا سبب کندی در روند امور جامعه و کشور می‌شود.

وی اظهار داشت: قوانین باید بر حسب نیاز مردم و کشور و با در نظرگرفتن شرایط و ضروریات تصویب شود که اگر این امر محقق گردد قطعا نقش مهمی در توسعه کشور و حل و فصل امور در ابعاد گوناگون داریم.

صباغیان گفت: کار نمایندگان مجلس کار ملی و برنامه‌های کلان در حوزه قانون‌گذاری است و نباید وقت او بیهوده بگذرد و بر مسئولان اجرایی در هر منطقه و شهر است که وظایف خود را انجام دهند و پاسخگویی برنامه‌ها و مردم باشند.

نماینده مردم مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم در مجلس دهم افزود: اگر در کشور ما هر کسی یا مسئولی وظایف خود را جدی و در چارچوب مقررات انجام دهد قطعا بسیاری از مشکلات حل و شاهد شکوفایی و توسعه متوازن و رضایت مردم هستیم.

وی یکی از مسائلی که باید در مجلس دهم به‌صورت جدی مورد پیگری قرار گیرد تحقق قانون مدیریت جامع شهری ذکر کرد و گفت: هم‌اکنون در شهر دستگاه‌های مختلف بصورت پراکنده اموری را انجام می‌دهند که اگر قانون مدیریت واحد شهری اجرایی شود شاهد یک هماهنگی و برنامه‌ریزی درست در شهرها برای اجرای قانون و انجام امور هستیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار