استاندار یزد با اشاره به لزوم فراگیرشدن استفاده از تلفن ثابت گفت: استفاده از این تلفن علاوه بر کیفیت ارتباطی بهتر آن نسبت به تلفن همراه مزیت های بسیار دیگری دارد.
کد خبر: ۲۳۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 23 May 2016

به گزارش تابناک یزد،سید محمد میرمحمدی در نشستی با مدیرعامل و مدیران ستادی شرکت مخابرات استان یزد در خصوص ضریب نفوذ تلفن ثابت در سال های گذشته افزود: یکی از مزایای تلفن همراه سهولت در دسترس قرار داشتن آن است، در حالی که مزایای استفاده از تلفن ثابت علاوه بر کیفیت ارتباطی بهتر آن بیشتر است.

وی اضافه کرد: لازم است در رابطه با فراگیر شدن هرچه بیشتر فرهنگ استفاده از تلفن ثابت از ارزشهای افزوده تلفن ثابت، کار و توجه بیشتری شود.
عالی ترین مقام اجرایی استان یزد با بیان اینکه شرکت مخابرات این استان در سال های گذشته درمجموع کارنامه درخشانی داشته و عملکرد این شرکت موجب رضایت و افتخار بوده است افزود: با تلاش شرکت مخابرات استان، شاهد پیشرفت خوبی در زمینه IT و ICTدر استان بوده ایم.
میرمحمدی با اشاره به رشد شتابان حوزه فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: یکی از ثمره های این پیشرفت را در بحث انتخابات و سفر رییس جمهوری در استان شاهد بودیم که از نظر سرعت عمل و دقت نظر بسیار خوب انجام شد.
وی با اشاره به سامانه 111 و پاسخگویی مردمی در سفر رئیس جمهوری به استان گفت: گرفتن پیام شبانه روزی مردم در این سامانه با سرعت و بدون اشغالی خطوط، از مصداق های دیگر قابلیت های بالای شبکه مخابرات استان بوده است.
میرمحمدی یکی از راهکارهای تحقق شعار امسال سازمان جهانی مخابرات با عنوان سال کارآفرینی ICT به منظور تاثیر اجتماعی را ثروت آفرینی از طریق ارسال پیام های موثر در گروه‌های مجازی و کسب درآمد از این طریق عنوان کرد.
** همکاری مخابرات برای برگزاری کنفرانس مجمع جهانی اسلام
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری کنفرانس مجمع جهانی اسلام در تاریخ های چهارم وپنجم خرداد ماه در یزد اشاره کرد و همکاری کامل شرکت مخابرات در این زمینه را خواستار شد.
میرمحمدی افزود: این کنفرانس با حضور متفکران جهان اسلام از اندیشکده های کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد که ابعاد معنوی و راهبردی را در خصوص جهان اسلام بررسی خواهند کرد و فرصت مغتنمی برای استان است تا ویژگی هایی مانند دارالعلم و دارالعباده بودن را در این میزبانی به نمایش بگذارد.
عالی ترین مقام اجرایی استان بافت تاریخی و منحصر به فرد استان و آشنایی میهمانان با سبک زندگی، معماری و فناوری های روز و سازگار با طبیعت های مختلف و مناطق گردشگری را از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس در یزد عنوان کرد.
میرمحمدی اظهار امیدواری کرد: با ایجاد ارتباطات صحیح، صمیمانه و هم افزا در استان زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم فراهم شود.
در ابتدای این نشست اکرم فداکار مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری، محمدمهدی مقوم مدیر عامل شرکت مخابرات استان و محمدرضا وزیری مدیر کل فناوری اطلاعات استان گزارشی را از وضعیت و برنامه های ارتباطی و مخابراتی استان ارایه کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار