مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد از برگزاری طرح اوقات فراغت سال جاری در بیش از ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری یزد خبر داد.
کد خبر: ۲۳۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 23 May 2016

به گزارش تابناک یزد،محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد اظهار کرد: در تابستان امسال بر طبق برنامه‌های مشخص شده، ویژه برنامه‌های اوقات فراغت در همه کانون‌های استان برگزار می‌شود که طرح «آسمانی‌ها» با رویکردهای برنامه‌های نشاط پایه، گروهی، تربیتی و آموزشی همراه با فعالیت‌های متنوع فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین دبیرخانه استان یزد ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی را نیز در دستور کار خود دارد که جشنواره‌های فرهنگی ورزشی، مسابقات هنری و مسابقات کتابخوانی را برای تابستان سال جاری تدارک دیده است.
رستگاری از استقبال پرشور کانون‌ها از فعالیت‌های حوزه فرهنگی در امر اوقات فراغت در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: ما در بخش اوقات فراغت حمایت‌های ویژه‌ای داشته‌ایم که بیش از ۵۰۰ کانون در این راستا فعالیت داشتند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد گفت: ما در تابستان گذشته بیش از ۱۸ کارگروه اوقات فراغت تشکیل دادیم که در زمینه‌های مختلف فعالیت کردند و در سال جاری نیز این کارگروه‌ها فعالیت خواهند کرد.
وی ادامه داد: استفاده از پتانسیل دیگر دستگاه‌ها از جمله فعالیت‌های مهم در جامعه است که با توجه به اهمیت اوقات فراغت و حضور دستگاه‌های مختلف در این بخش، ما می‌توانیم از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.
رستگاری افزود: حضور مردم از جمله نقاط قوت ما در بخش کانون‌ها و اوقات فراغت است که می‌توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.
وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد یزد در سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته در راستای تجهیز کتابخانه‌ها و اعطای مجوزها فعالیت‌هایی انجام شد که در مجموع تاکنون ۱۴۱ کتابخانه مجوز دار شدند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: حمایت از کتاب، جشنواره روستای دوستدار کتاب، جشنواره کشوری روح خدا، حضور در جشنواره فیلم کوتاه رضوی، تئاتر و جشنواره، گروه‌های سرود، مسابقات مدهامتان از جمله برنامه‌های ما در بخش فرهنگی و اوقات فراغت بود.
رستگاری تصریح کرد: اعضای کانون‌ها می‌توانند به منظور اجرای هرچه بهتر برنامه‌های اوقات فراغت کانون خود با رایزنی و تعامل از ظرفیت خیرین استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار