تبلیغات و ارائه انواع روش های فروش نقدی و اقساطی هم نتوانست بازار خودرو را از رکورد خارج کند.
کد خبر: ۲۳۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴ 24 May 2016
به گزارش تابناک یزد، با گذشت 2 ماه از آغاز سال 95 بازار خودرو همچنان در حالت سکون به سر می برد.

فعالان این بازار هم به این نتیجه رسیده اند که چیدن خودروهای جدید در بنگاه ها و نمایندگی ها و ارائه انواع روش های فروش نقدی و اقساطی هم نتوانسته مردم را به بازار جذب کند.

مصطفی مینایی، بنگاه دار کرجی می گوید مردم حتی برای پرس و جو و از روی کنجکاوی هم مراجعه نمی کنند و انگار می ترسند که نزدیک بازار خودرو شوند. 

مینایی می افزاید: شب عید هم که مردم پول دستشان بود، بازار تکان نخورد و با بی اعتمادی و شاید دلخوری هایی که دارند بعید است در آستانه تابستان و فصل اوج‌گیری مسافرت‌ها هم به بازار هجوم آورند.

این فعال بازار خودرو اقدام مسئولان به افزایش قیمت ها و آزادسازی قیمت گذاری را عامل اصلی گریز مردم و افزایش دلخوری هایشان از بازار خودرو می داند و می گوید: قدرت خرید مردم پائین است و وقتی هیچ تغییری در میزان دارایی آنها و نقدینگی آنها ایجاد نشده، بالا بردن قیمت ها کوچکترین رغبت مشتریان بالقوه را هم سرکوب می کند.

مینایی معتقد است بجای تبلیغات و بکار گرفتن روش های تبلیغاتی و بچه گول زنک! بهتر است خودروسازان به شعور و خواسته های به حق مردم احترام بگذارند و محصولات خود را به صورت اقساط بلندمدت و کم بهره عرضه کنند تا لااقل کارمندان یا کسانی که درآمد ثابت دارند بتوانند خرید کنند. این کار در کوتاه مدت مشکل فروش را حل می کند و برای بلند مدت هم خودروسازان باید کیفیت محصولاتشان را بالاتر ببرند و به روز کنند تا اعتماد مردم و میل و رغبت آنها بصورت واقعی بازگردد.

قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار:

خودرو

این ارقام قطعی نیست و در بنگاه های مختلف گاهی تا 500 هزار تومان تغییر قیمت دیده می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار