استاندار یزد در دیدار با سفیر ایران در ویتنام گفت: یزد پتانسیل ها و ظرفیت های بالائی برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف دارد.
کد خبر: ۲۳۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 24 May 2016
به گزارش تابناک یزد،استاندار یزد در نشست صمیمانه ای با سفیر و نماینده تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در کشور ویتنام در دفتر استاندار دیدار و گفتگو کرد .
"سیدمحمد میرمحمدی" در این جلسه که با حضور مدیرکل حوزه استاندار برگزار شد، با اشاره به ظرفیت خوب استان در حوزه های مختلف اظهار داشت : یزد از پتانسیل های بالایی در زمینه های صنعتی ، معدنی ،گردشگری ، انرژی خورشیدی و علم و فناوری برخوردار است .
وی افزود: دوران پسابرجام فرصت مناسبی برای برقراری ارتباطهای فرهنگی و تجاری را در اختیار ما قرار داده است که باید از این فرصت برای پیشرفت کشور و معرفی فرهنگ جمهوری اسلامی ایران نهایت استفاده را ببریم.
میرمحمدی در پایان سخنان خود بر گسترش روابط با کشور ویتنام و استفاده از ظرفیتهای این کشور برای صادرات محصولات مختلف از استان یزد تاکید کرد.
سفیر و نماینده تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در کشور ویتنام نیز در این نشست گفت : استان یزد یکی ازاستانهای مهم در کشور است و مردم ایران، یزدیها را با صفات سختکوشی، امانتداری، صداقت، ایمان و پاکدستی می شناسند.
"صالح ادیبی" اظهار امیدواری کرد: روابط ویتنام با استان یزد در حوزه های مختلف از جمله حوزه صنعت ، معدن و تجارت افزایش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار