کد خبر: ۲۴۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 03 June 2016
به گزارش تابناک یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید علی خمینی یادگار امام (ره)در همایش همایش بزرگ مبلغین ماه مبارک رمضان در گرگان،گفت: این چپ و راست ها مردم و حکومت را از هم جدا کرده است. این مسئله شاید از نظر سیاسی درست باشد ولی از نظر تعامل اشتباه است. نباید این خط کشی ها و دیوارها آنقدر بلند شود که ارتباط را در جامعه کمرنگ کند.
بگذارید گروه‌های سیاسی با هم جلسه بگذارند و صحبت کنند. در سال‌های اخیر این مسئله کمرنگ شده بود. در زمان کودکی یادم هست دو رقیب انتخاباتی که با هم تند بودند در حرم امام (ره) با هم می‌گفتند و می‌خندیدند. گروه‌های سیاسی لازم است ارتباط‌ها را حفظ کنند.اختلاف‌ها هرچقدر پایین‌تر بیاید و به سطح خیابان برسد دوری‌ها و جدایی‌ها هم بیشتر می‌شود. باید با برگزاری جلسات مشکلات را حل کرد.
روحانیت نباید از جامعه جدا شود، روحانیت نباید محدود به مسجد شود. باید از تفرقه دوری کرد و بر اتحاد تشویق کرد. برخی بلندگوها بر طبل تفرقه و دشمنی می‌کوبند و باید مراقب آن‌ها بود.
خبر آنلاین

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
با سلام با توجه به اینکه حتی اختلافات سیاسی باعث شده که عده ای از مردم از مساجد دور باشند و زدن حرفهای اختلاف برانگیز در مساجد و مجالس سنگر تبلیغات عدهای خاص کرده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار