کد خبر: ۲۴۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 05 June 2016

به گزارش تابناک یزد، رئیس ستاد استهلال استان یزد از آمادگی گروه‌های تخصصی زیر پوشش این ستاد برای رصد کردن ماه شوال در استان خبر داد.


حجت الاسلام رضا شریفی  با اشاره به اینکه 4 گروه استهلال در یزد ماه شوال را رصد می‌کنند اظهار داشت: این گروه‌های استهلال عصر امروز در شهرستانهای اردکان، میبد و دو گروه نیز در مرکز استان در شهر یزد مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های استهلال با استفاده از امکانات دقیق فنی و کارشناسان نجوم نسبت به رصد کردن ماه شوال اقدام می‌کنند، گفت: نتیجه رصد ماه شوال طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته به ستاد استهلال کشور در تهران منعکس می‌شود .

شریفی گفت: طبق برنامه از پیش تدوین شده کار رصد ماه‌های قمری به عنوان یک وظیفه و فعالیت مستمر در طول سال ادامه دارد و اعضای ستاد استهلال استان از فعال‌ترین و موثرترین گروه‌های کشوری هستند که وظایف محوله را انجام می‌دهند.

این مسئول با بیان این مطلب که ستاد استهلال یزد زیر نظر ستاد استهلال کشور در طول سال بر حسب وظایف و برنامه‌های ابلاغی فعالیت می‌کند، گفت: در یزد ستاد استهلال در شورای ائمه جمعه یزد در بلوار مدرس مستقر در خدمت مردم وعلاقمندان است و پاسخگویی سوالات است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
استاددلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
با سلام واحترام:
ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان(ماه ضیافت الله) به همه مسلمین جهان ازستاد محترم به اصطلاح استهلال در یزد استدعا دارم با بزرگ نمایی اقدامات این ستاد که فی الواقع چیزی جز جستجوی گوشه مشخصی از آسمان در فاصله زمانی مشخص با چشم غیر مسلح یا باتلسکوپ های متوسط خارجی نیست اجتناب وباورهای مومنان را دستخوش تمسخر خودی وبیگانه نسازند . متشکرم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار