کد خبر: ۲۴۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴ 12 June 2016
 این روزها که حال و هوای فوتبال یزد زیاد خوب نیست، تیم فوتبال ساحلی گلسا پوش با درخشش متوالی طی دو سال در لیگ برتر فوتبال ساحلی، تمامی ‌توجه‌ها را به خود جلب کرده است.
سال گذشته قهرمانی تیم گلساپوش شادی را برای یزد به ارمغان آورد و امسال بعد از 7 بازی در این لیگ، جایگاه دوم را از آن خود کرد. 4 بازیکن خوش‌استیل و پر استعداد این تیم هم به عضویت تیم ملی درآمدند تا شادی را یکجا به اهالی فوتبال یزد و مردم استان تقدیم کنند.«سید حسن میرحسینی» سرپرست تیم فوتبال ساحلی ‌گلساپوش به سوالات همشهری در این زمینه پاسخ داد.
  • در حال حاضر شرایط تیم فوتبال ساحلی گلساپوش در لیگ برتر فوتبال ساحلی چگونه است؟
شرایط تیم بسیار خوب است به صورتی که در جایگاه دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی بعد از هفت بازی و با کسب 14‌امتیاز قرار داریم. تفاضل امتیازی ما با تیم اول لیگ که قوی سپید انزلی است فقط 2 امتیاز است و تنها نگرانی ما در تیم، مصدومیت «عباس رضایی» است که امیدواریم این مشکل هر چه زودتر رفع شود و او به تیم باز گردد.
  • از تیم گلساپوش 4 بازیکن به تیم ملی دعوت شده اند، در این باره بگویید.
بیشتر بازیکنانی که از سوی تیم ملی دعوت شدند سابقه بازی ملی داشتند؛ «محمد علی مختاری» 6 سال و «حمید بهزادپور» نیز 3 سال است که عضو تیم ملی فوتبال ساحلی هستند. «حمیدرضا دهقانی» و «سیدعلی ناظم» هم تازه به عضویت تیم ملی در‌آمده‌اند. در هر بازی، بازیکنان تمام توان و تلاش خود را برای تیم به‌کار می‌گیرند تا به نتیجه مورد نظر کادر فنی دست یابند؛ فکر می‌کنم تنها دلیلی که باعث شده این 4 فوتبالیست به عضویت تیم ملی فوتبال ساحلی کشور درآیند درخشش در بازی‌های لیگ و تلاش مضاعفی باشد که داشته‌اند، که به آنها فرصت داد تا پیراهن تیم ملی را بر تن کنند.
جایگاه تیم گلساپوش را در لیگ فوتبال ساحلی چگونه می‌بینید؟
برنامه‌ریزی‌ای که برای این تیم انجام داده‌ایم، برای کسب جایگاه اول تا سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی است. تیم‌های حاضر در لیگ، همگی پر برنامه و قوی هستند. قوی سپید انزلی، پارس جنوبی بوشهر و شهرداری تبریز از بزرگان فوتبال ساحلی کشور هستند، البته امیدواریم بتوانیم مانند سال گذشته مقام اول لیگ ساحلی کشور را به دست بیاوریم. گفته می‌شود یزدی‌ها در کار گروهی به مشکل برمی‌خورند، باشگاه گلساپوش با دراختیار گرفتن بازیکنان بومی‌ خواسته است خلاف این موضوع را اثبات کند چرا که از شروع بازی‌های تیم تا کنون گلساپوش فقط بازیکن بومی ‌و مربی یزدی در اختیار دارد و با توکل به خدا تاکنون هم در لیگ جایگاه بسیار خوبی را به‌دست آورده است.
  • برای جذب بازیکن جدید برنامه‎‌ای دارید؟
تیم گلسا‌پوش فقط از بازیکن بومی‌ در تیم استفاده می‌کند. سال گذشته 3 بازیکن تیم را فقط به خاطر جوانگرایی کنار گذاشتیم تا بتوانیم از تیم جوانان، بازیکن جوان به تیم بزرگسالان اضافه کنیم که همه بازیکنان تازه به تیم آمده زیر 20 سال دارند.
  • چرا فقط از بازیکن بومی‌در تیم بهره می‌برید؟
دغدغه تیم گلسا‌پوش این است که فقط از بازیکن بومی‌ در تیم استفاده کند؛ چرا که گفته می‌شود یزدی‌ها نمی‌توانند در کنار هم و به صورت تیمی‌کاری را ارائه دهند و ما خواستیم خلاف این موضوع را اثبات کنیم. در اکثر تیم‌هایی که در رشته‌های مختلف ورزشی در استان شکل می‌گیرد شروع کار به صورت بومی است اما وقتی تیم به جایگاه مناسب می‌رسد از کادرفنی غیر بومی ‌و بازیکن غیر یزدی استفاده می‌شود. ما خواستیم ثابت کنیم یزدی‌ها در کار گروهی از ظرفیت بالایی برخوردارند و می‌توانند با دانش بالایی که دارند به خواسته‌های موردنظر خود در زمینه‌های ورزشی برسند. در استان در تیم‌های دوچرخه سواری و فوتبال بازیکن غیر یزدی زیاد است. البته بومی‌گرایی ما به این معنی نیست که سایر هموطنان ما در ورزش‌های دیگر موفق نیستند و فقط به این منظور است که نشان دهیم جوان یزدی پرانگیزه و با استعداد است و هرجا که به هنر و مهارتش نیاز باشد می‌تواند هنرنمایی کند و به جایگاه مناسبی که درخور اوست دست یابد.
  • بازی‌های آینده تیم گلسا‌پوش را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟
بازی‌های آینده تیم مانند باز‌ی‌های گذشته فراز و نشیب‌های خود را دارد که امیدواریم با حمایت همه‌جانبه هواداران به بردهای شیرین ختم شود. جا دارد از هواداران تیم گلساپوش که همیشه و در هر جا یار و یاور تیم بوده‌اند نیز تشکر کنم که هر چه داریم از حمایت بی‌دریغ آنها بوده است. امیدوارم امسال با قهرمانی دوباره در لیگ فوتبال ساحلی ثابت کنیم که یزدی‌ها می‌توانند به هرچه که اراده کنند، برسند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار