نماینده اردکان هشدار داد:
ملت هم تمایلی ندارد که کسی که دو دوره رییس جمهور بوده بیاید و خودش را در معرض قرار دهد .
کد خبر: ۲۴۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 18 June 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا تابش،نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی د درباره عبور اصلاح طلبان از روحانی ، گفت:باتوجه به اوضاع و احوال کشور و فعل و انفعالاتی که اتفاق افتاده و نارسایی هایی که از دولت قبل به دولت یازدهم به ارث رسیده است آقای دکتر روحانی به طور نسبی عملکرد موفقی داشته است.

نماینده مردم اردکان اظهار داشت:اصلاح طلبان اکثریت مواضع و عملکرد آقای روحانی را تایید می کنند .ما بر این مدار حرکت می کنیم که همچنان حمایت های خودمان را نسبت به ایشان مبذول داریم .

وی درباره کاندیدای اصولگرایان برای رقابت با روحانی نیز به نشان آنلاین گفت:سیب سیاست تا به زمین برسد هزاران چرخ می زند بنابراین ممکن است اصولگرایان هم کاندیدای جدی برای رقابت با روحانی داشته باشند.

تابش درعین حال رقابت احمدی نژاد با روحانی را بعید دانست و خاطرنشان کرد :فکر نمی کنم آقای احمدی نژاد  تمایلی داشته باشد که وارد عرصه انتخابات شود چراکه عملکردها نقد می شود و بحث های زیادی مطرح خواهد شد در عین اینکه پرونده های زیادی هم باز می شود .

این نماینده اصلاح طلب مجلس معتقد است:ملت هم تمایلی ندارد که کسی که دو دوره رییس جمهور بوده بیاید و خودش را در معرض قرار دهد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار