با توجه به افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه از ۳۰ میلیون ریال به ۱۰۰ میلیون ریال به ازای هریک از زوجین از اول مردادماه سال جاری، بانک ملت پرداخت این وام را بیش از یک ماه زودتر از موعد تکلیف شده شروع کرد.
کد خبر: ۲۴۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 18 June 2016
به گزارش «تابناک یزد»، مدیرعامل بانک ملت از آغاز پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی ازدواج و تهیه جهیزیه در تمامی شعب این بانک در سراسر کشور خبر داد.

علی رستگار افزود: با توجه به افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه از  ۳۰ میلیون ریال به ۱۰۰ میلیون ریال به ازای هریک از زوجین از اول مردادماه سال جاری، بانک ملت پرداخت این وام را بیش از یک ماه زودتر از موعد تکلیف شده شروع کرد.

وی تاکید کرد: تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی ازدواج و تهیه جهیزیه به هریک از زوجین پرداخت می شود و نرخ کارمزد آن ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن نیز ۴۸ ماهه خواهد بود.

مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که هریک از زوجین می توانند با معرفی یک ضامن به شعب بانک ملت، از تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی ازدواج و تهیه جهیزیه بهره مند شوند، خاطرنشان کرد: تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه از محل منابع حساب های قرض الحسنه پس انداز، به مزدوجین پرداخت می شود.

وی اظهار امیدواری کرد با جذب هرچه بیشتر منابع قرض الحسنه، دست بانک ملت نیز برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به تعداد بیشتری از زوج های جوان بازتر شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مولتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
إنه بابا!واقعادم بانک ملت گرم ملومه بیشترازباقی بانکهابه فکرملته!درسته این ده میلیون جداگانه تواین گرانی اجناسوخانه ولوازم خانگی چیزی نمیشه ولی روهم پول رهن خونه واسه دومادیایه جهیزیه دم دستی ‌ازنوع سطح پایین واسه عروس خانومادرمیادیکیشوو بایدفداکاری هرکدوم که داراترا هرچنداگه داشتن دیگه دنبال وام نبودن...شایدهمه بگن چه خبره باده تومن جهیزیه میشه راحت خریددنبال تجمل نباشین یکی نی بگه شمابروبازارببین چقدمیتونی بخری همون ضروریاتش ازین بیشتردرمیادحالاخوبه بالاخره فهمیدن سه تومن به رفتوامداش نمیرزه وپول کفشیه که دنبال ضامن دربه درمیگردی...
یک جانباز جنگ تحمیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
از مسئولین عزیز که موقعیت حساس را درک کردندوآبروی نظام را با این وام حفظ کردند تقدیر مینمائیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار