شهر یزد با پیشینه تاریخی خود یکی از کاندیداهای ایران برای شهر جهانی نساجی است، براین اساس نیز پیش بینی شده است علاوه بر فعالیت‌های فعلی هنرمندان در خانه صنایع دستی حیرانی، راه اندازی خانه نساجی یزد نیز در این محل صورت پذیرد.
کد خبر: ۲۵۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 22 June 2016
به گزارش «تابناک یزد»،بهمن نامور مطلق، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در مورد خانه حیرانی یزد از سوی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: خوشبختانه در این راستا در نشستی که با حضور یدالله جعفری - مشاور رییس سازمان میراث فرهنگی و مدیر کل حوزه ریاست با معاون استانداری استان یزد برگزار شد، معاونت عمرانی استانداری یزد در راستای تسهیل شرایط هنرمندان مستقر در این خانه با حضور و ادامه فعالیت آنها موافقت کردند.

وی افزود: در این راستا بر اساس توافق صورت گرفته هنرمندان صنایع دستی یزد به روال سابق در محل خانه حیرانی حضور خواهند داشت و به تلاش و کوشش برای معرفی هرچه بیشتر صنایع دستی این استان خواهند پرداخت.

به گزارش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ با توجه به اینکه شهر یزد با پیشینه تاریخی خود یکی از کاندیداهای ایران برای شهر جهانی نساجی است، پیش بینی شده علاوه بر فعالیت‌های فعلی هنرمندان در خانه صنایع دستی حیرانی، راه اندازی خانه نساجی یزد نیز در این محل صورت پذیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار