کد خبر: ۲۵۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۲ 27 June 2016
به گزارش تابناک یزد، مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان يزد گفت: يکي از اهداف عالي امداد رسيدگي به وضعيت معيشتي نيازمندان با رويکرد حفظ شأن و منزلت خانواده‌هاي مددجويي است.
"محمد زارع" با بيان اين مطلب افزود: در راستاي استفاده از ظرفيت هاي خيرين و نيکوکاران در محلات، مراکز نيکوکاري با هدف ساماندهي شبکه هاي حمايتي و مردمي و رفع مشکلات مددجويان و نيازمندان با استفاده از امکانات و منابع محلي، مراکز نيکوکاري راه اندازي شد.
وي اظهار داشت: ايجاد شبکه‌هاي نيکوکاري همبستگي اجتماعي را به دنبال دارد و باعث تقويت ارتباط خيرين و نيکوکاران با نيازمندان مي شود.

استفاده از امکانات و منابع محلي، ترويج و تبليغ سنت هاي حسنه اسلامي و جذب کمک هاي مردمي، تسهيل در ارائه خدمات به خانواده هاي تحت حمايت و نيازمندان و همچنين ارتباط با خيرين و نيکوکاران به منظور جذب مساعدت هايشان و توزيع در همان محل از ديگر اهداف راه اندازي مراکز نيکوکاري محله عنوان شده است.

به گفته مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان يزد 12 مرکز نيکوکاري از ارديبهشت ماه سال 93 با هدف جذب کمک‌هاي مردم نيکوکار و خير و همچنين توزيع بين نيازمندان همکاري خود را با کميته امداد شهرستان يزد اغاز کردند.

وي اضافه کرد: در اين راستا بيش از 2 هزار و 583 نفر نيکوکار، حامي و امداديار با اين مراکز همکاري داشته و خدمات خود را به نيازمندان و مددجويان ارائه مي نمايند.

به گزارش سايت خبري کميته امداد امام خميني(ره)،محمد زارع تصريح کرد: از ابتداي راه اندازي مراکز نيکوکاري در اين شهرستان، بيش از 20 ميليارد و 300 ميليون ريال کمک هاي مردمي در اين مراکز جمع آوري و بين محرومين همان منطقه توزيع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار