کد خبر: ۲۵۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱ 27 June 2016
به گزارش تابناک یزد، قائم مقام کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد گفت: در سال 1394، 790 ميليارد ريال به صورت بلاعوض و تسهيلات اشتغال و قرض الحسنه به مددجويان اين نهاد پرداخت شده است.

"رضا زارع زاده" با بيان اين مطلب افزود: کميته امداد استان يزد در راستاي نيل به اهداف عالي اين نهاد مقدس در بحث توانمندسازي مددجويان تاکنون اقدامات مختلفي را انجام داده است.

وي با اشاره به اينکه اشتغالزايي براي مددجويان يکي از مهمترين رويکردهاي کميته امداد در دهه چهارم فعاليت اين نهاد است، اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش امدادگران و ساير دستگاه‌هاي ذيربط، اين مهم به نحو مطلوبي در استان يزد اجرايي شده است.

زارع زاده اذعان داشت: در سال گذشته مبلغ 790 ميليارد ريال بصورت کمک‌هاي بلاعوض و همچنين تسهيلات قرض‌الحسنه کارگشايي و اشتغال به مددجويان تحت حمايت کميته امداد استان يزد و نيازمندان موردي پرداخت شده است.

وي با بيان اينکه از اين مبلغ، بيش از 497 ميليارد ريال به صورت کمک‌هاي بلاعوض به مددجويان و نيازمندان پرداخت گريده، اظهار داشت: اين مبلغ در قالب کمک معيشت، حمايت‌هاي اجتماعي، امنيت غذايي، تامين سلامت، خدمات درماني، خدمات فرهنگي، آموزش‌هاي فني‌وحرفه‌اي، بيمه تامين اجتماعي نيازمندان، تأمين مسکن نيازمندان، کمک به امر ازدواج، خدمات موردي و غيرو بوده است.

رضا زارع زاده ادامه داد: همچنين مبلغ 235 ميليارد ريال در خصوص اعطاي تسهيلات اشتغال و خودکفايي به يک هزار و 614 مورد و همچنين مبلغ 58 ميليارد ريال نيز به صورت تسهيلات قرض‌الحسنه کارگشايي به 3 هزار و 99 مددجو اعطا شده است.

گفتنی است هم اکنون تعداد 55 هزار و 213 نفر در قالب 28 هزار و 189 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار