کد خبر: ۲۵۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 26 June 2016
به گزارش تابناک یزد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: دفاتر کمیته امداد و پایگاه‌های "خوب _ باشیم" در سراسر استان میزبان حامیان طرح اکرام و محسنین هستند.

محسن علیزاده  اظهار داشت: دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) سراسر استان و پایگاه‌های "خوب _ باشیم" از سالروز شهادت امام علی(ع) تا پایان ماه مبارک رمضان میزبان حامیان و نیکوکاران هستند.

علیزاده فرا رسیدن ایام شهادت مولی‌الموحدین امام علی (ع) را تسلیت گفت و افزود: چه خوب است در این ماه که سفره رحمت الهی گسترده است به یاری نیازمندان بشتابیم و یاریگر آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در راستای نیل به اهداف خود برای دستگیری از نیازمندان در ماه مبارک رمضان طرح‌های مشارکتی مختلفی را اجرا می‌کند تصریح کرد: طرح اکرام ایتام از مهمترین طرح‌های مشارکتی است که همه ساله با استقبال بی‌نظیر خیران و نیکوکاران اجرایی می‌شود.

علیزاده با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی در حمایت از ایتام اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: حامیان با قبول کفالت ایتام و پرداخت حداقل مبلغ 300 هزار ریال به صورت ماهیانه به عنوان کمک معیشت، کمیته امداد را در اجرای این طرح خداپسندانه یاری می‌کند.

وی با بیان این مطلب که امسال نیز همچون سنوات گذشته پایگاه‌های کمیته امداد برای ثبت‌نام حامیان برپاست عنوان کرد: در لیالی قدر پایگاه‌های طرح اکرام ایتام و محسنین در مساجد، حسینیه‌ها، امامزادگان و تکایا میزبان حامیان هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در پایان گفت: فردا نیز همزمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع) دفاتر 14 گانه کمیته امداد استان و پایگاه‌های "خوب _ باشیم" میزبان ثبت‌نام از حامیان هستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار