کد خبر: ۲۵۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 27 June 2016

دیدار فینال کوپا امریکا بین آرژانتین و شیلی از ساعت 4 و 30 دقیقه در ورزشگاه روترفورد شهر نیو‌جرسی و در حضور بیش از 82 هزار نفر و به قضاوت هبر لوپس از برزیل برگزار شد.

به گزارش تابناک یزد، آرژانتین با غلبه بر امریکا راهی فینال شده بود و شیلی نیز برای فینالیست شدن از سد کلمبیا گذشته بود.

این دیدار پربرخورد در 90 دقیقه قانونی و 120 دقیقه وقت های اضافی برنده ای نداشت چون هر دو تیم با تساوی بدون گل سرنوشت تیم قهرمان کوپا آمریکا را به ضربات پنالتی کشاندند.

در ضربات پنالتی شیلی با نتیجه 4 بر 2 پیرو شد و عنوان قهرمانی را تصاحب کرد.

مسی و لوکاس بیلیا برای آرژانتین و ویدال برای شیلی پنالتی ها را خراب کردند.

لوپز، داور این مسابقه در دقیقه 29 با دادن کارت زرد دوم و با نشان دادن کارت قرمز مارکوس دیاز، بازیکن شیلی را اخراج کرد و در ادامه نیز و در دقیقه 43 با کارت قرمز مستقیم مارکوس روخو، بازیکن تیم ملی آرژانتین از زمین مسابقه اخراج کرد.

شیلی سال گذشته هم در ضربات پنالتی با غلبه بر آرژانتین قهرمان کوپا امریکا شده بود.

لئو مسی پس از خروج از رختکن مقابل خبرنگاران قرار گرفت و خبر از خداحافظی خود داد:" لحظات دشواری برای هرگونه تجزیه و تحلیل شکست است. در رختکن به این فکر می کردم که تیم ملی دیگر برای من تمام شده است. خداحافظی فقط به صلاح من نیست که به صلاح همه است. خیلی ها دوست دارند من با تیم ملی وداع کنم.
نمی خواستیم فقط به فینال برسیم بلکه هدف ما فقط قهرمانی بود. خیلی سعی کردم تا بالاخره با آرژانتین قهرمان شوم اما رسیدن به 4 فینال و قهرمان نشدن واقعا دشوار است و حس بدی به من می دهد. همه کار کردم ولی نشد.الان حس غمگینی فراوانی دارم. پنالتی ای را از دست دادم که برایم بسیار مهم بود. باورنکردنی است ولی این اتفاقی است که افتاده. دومین بار متوالی است که در پنالتی ها مغلوب می شویم. سومین فینال متوالی که می بازیم. تلاش داشتیم طلسم را بشکنیم ولی نشد."

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار