نشست جوانان محله اسکان یزد با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار و مشکلات و مسائل جوانان این منطقه بررسی شد.
کد خبر: ۲۵۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 27 June 2016
به گزارش تابناک یزد، نشست صمیمی جوانان شهرک اسکان یزد با حضور مجید جوادیان زاده مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری،مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، سلمانی شهردار ناحیه آزادشهر و جمع کثیری از جوانان شهرک اسکان به همت موسسه خیریه اجتماعی نسیم اسکان برگزار گردید .

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در این نشست با اشاره به اینکه توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی جوانان ضروری است ، گفت: برنامه ریزی در خصوص رفع مشکلات جوانان بسیار مهم و حیاتی است و برگزاری این جلسات به جهت بیان و حل این مشکلات ضروری می باشد.

مجید جوادیان زاده افزود: به کار گیری درست از ظرفیت های جوانان و توجه به علایق و سلایق جوانان در راستای دستورات اسلام می باشد و همه با هم باید تلاش کنیم تا با یکپارچه کردن برنامه ها و افکار در جهت حل معضلات جامعه و جوانان پیش برویم.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم در این نشست با تاکید براینکه این اداره کل نگاه ویژه ای به مسائل جوانان دارد، گفت: اداره کل ورزش و جوانان در دو  حوزه ورزش و جوانان فعالیت می کند ضمن اینکه مقوله ورزش هم با جوانان سروکار دارد.

وی افزود: نقش جوانان در توسعه و بالندگی غیرقابل انکار است و اگر می‌خواهیم شاهد مشارکت جوان در عرصه‌های مختلف باشیم باید بصیرت و شناخت نسل جدید را از مسائل روز افزایش دهیم و فضای مناسب برای تخلیه هیجانات مثبت و منفی آنها را فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان اظهار داشت:ورزش به عنوان ابزاری مهم برای دور نگهداشتن جوانان از آسیب‌های اجتماعی و رشد و تعالی آنها راهگشا است و باید به آن توجهی ویژه شود و به دنبال این هستیم تا انشاالله در آینده ای نزدیک فضاهای ورزشی برای جوانان منطقه شهرک اسکان یزد ایجاد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار