نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق اهداف عالیه ورزش در استان، تشکیل شورای عالی ورزش در این خطه با جدیت پیگیری می شود .
کد خبر: ۲۵۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 27 June 2016
به گزارش تابناک یزد، ابوالفضل موسوی در همایش روسا و نائب رئیسان هیات های ورزشی استان یزد افزود: پیشگیری عملی از آسیب ها و ناهنجاری های مختلف اجتماعی در گرو توسعه جدی ورزش در جامعه و بین جوانان است.
وی ادامه داد: توسعه ورزش های همگانی و توجه به استعدادها در رده سنی پایه در تمامی رشته ها باید همواره به عنوان یک امر مهم و اثر بخش برای توفیق بیشتر مدنظر روسای هیات های ورزشی استان قرار گیرد .
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در یزد استعدادهای خوبی در ورزش در رشته های مختلف برای شکوفایی و کسب افتخار وجود دارد که باید برای تحقق هرچه بیشتر آنها برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرد .
موسوی گفت: اگر ورزش از پایه و ابتدای زندگی در بین مردم نهادینه شود بدون شک نتایج ارزشمندی را برای افراد ، جامعه و استان به همراه خواهد داشت و باید همه هیات های ورزشی به پایه توجه خاص داشته باشند .
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: همکاری بخش خصوصی در اجرای طرح ها در کنار دولت یک ضرورت است و قطعا نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر مسائل خواهند بود .
موسوی به اهمیت هم افزایی در بین دستگاههای مختلف اجرایی و صاحبان صنایع در امر ورزش به عنوان یک کار مهم تاکید کرد و خواستار تداوم برنامه ها در جلب بیشتر مشارکت ها در این عرصه خطیر شد .
همچنبن در ابتدا مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از فعالیت 47 هیات ورزشی استان و همچنین هیات های مختلف در سطح شهرستان ها در دو بخش بانوان و آقایان اشاره و به لزوم پیگیری مسائل توسط نماینده مجلس تاکید کرد .
همچنین تعدادی از روسا و نواب هیات های ورزشی استان در سخنانی کمبود اعتبارات و تخصیص امکانات و تجهیزات را برای توسعه ورزش استان یزد در دو بعد همگانی و قهرمانی مورد تاکید قرار دادند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار